Hmmmm.

*oopsIdiditagain*

Andre møte med forumet
Ser ikke ut til at ting går helt som det skal her. Jeg blør! (er sikkert straffen for å tulle med dere). Men uansett så er det jo bare et par dager på overtid, så dette blir vel som en forsinket mensen... (selv om det ikke riktig har tatt seg skikkelig opp enda. Tullete kropp jeg har)

Ja ja. Bedre held neste gang. De som enda ikke vet hvem jeg er, rekk opp handa, så skal jeg sende pm[;)]

(og så sparer jeg denne hemmelige brukeren til neste gang jeg blir gravid[8D])

ånei, er det ikke noe håp for at det går bra tror du? En stor klem og de beste ønsker sendes deg i ekspressfart! 

¤ Rekker opp håndaaaa!! ¤

Det kan vel være mulighet for at du er gravid ennå? Er jo flere som blør mye i svangerskapet? [:)]
God klem til deg - uansett!! [:)]

nei og nei, ikke bra!
Håper på det beste, og sender en stor klem![:)]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

¤ Rekker opp håndaaaa!! ¤

Det kan vel være mulighet for at du er gravid ennå? Er jo flere som blør mye i svangerskapet? [:)]
God klem til deg - uansett!! [:)]

huff da , sender deg en stor klem.

huff og huff... dette var jo ikke noe morsomt... håper det bare er en slik "vanlig" blødning.. jeg blødde gjennom hele med malin og det gikk jo fint.. krysser fingrene.. klem

Å å nei får håpe dette bare er en normal ting. Får virkelig håpe det går bra[8|]

Ånei! [:o]
Jeg skal krysse alle fingrene jeg har for at dette bare er noe tull,
og at det går bra!

En stoooor klem til deg

Uff da...[:(]
Men når det er sagt,så er det mange som har små blødninger så tidlig i svangerskapet!![;)]
Krysser fingrene!!

Send meg gjerne en pm,for jeg har ikke funnet ut av hvem du er![:)]

*rekkeropphanda* så sant du har et bedre svar en Britney Spears denne gang[8D][:D]
Krysser fingrene for at kroppen spiller deg et puss og spiren klamrer seg fast![:)]

ORIGINAL: FrøkenSia

Uff da...[:(]
Men når det er sagt,så er det mange som har små blødninger så tidlig i svangerskapet!![;)]
Krysser fingrene!!

Send meg gjerne en pm,for jeg har ikke funnet ut av hvem du er![:)]

Ehh... jeg vet heller ikke hvem du er[8|] Smarte damer her inne skjønner jeg så allerede har funnet det ut.[:D]

Jeg sender trøsteklemmer. Tror kanskje jeg har skjønt hvem du er, men mottar gjerne en PM likevel. ¨Håper det går bra likevel, og at det bare er ufarlige blødninger...

Monicabebe, tror du er informert om hvem jeg er[8D]. Jeg blør ikke mer, så skjønner ingenting. Men er uansett for tidlig med lege, Ul og sånt. Så jeg venter og ser. (og tar vel en ny test i neste uke)

Jeg krysser fremdeles fingre for dere!

Skjer masse ting her merker jeg!
Krysser fingrene at allt er ok likevel...! Håper lille spiren er der inne og klammrer seg fast [:D]

*jeg vet heller ikke vem du er*

Back
Topp