hmmmm... murringer

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Har så dårlig samvittighet for at jeg bare kommer med spørsmål selv, men ikke har svart dere andre på noen ting i det siste... [8|] uff... slemme meg![:(]

Men sitter nå her og lurer. Både i går og i dag har jeg hatt så vondt i korsryggen og sååå masse kynnere hele tiden. Kjennes ut som når mensen skal komme, det gjør veldig vondt. I går rant det en hvit seig væske nedover bena, kan det være fostervann? Det var ikke mye. Tror jo innerst inne ikke at det er noe på gang, men så blir jeg litt usikker. Syns det er så slitsomt å dra til Ullevåll for ingenting...

Har hatt akkurat samme "symptomene" selv de siste dagene..
Det hvite seige greiene.. var i mitt tilfelle bare utflod. Har lest ett eller annet sted at utfloden blir mer tyntflytende og at vi ofte gjerne har mer utflod mot slutten av svangerskapet.[:'(]

Murringen i ryggen du beskriver fant jeg ut bare var den helsikkens bekkenløysningen..[:@] Men siden du har mye kynnere i tillegg ville jeg nok ringt :)

eg vett koss fostervann ser ut.vannet har gått hjemma me mine andre barn.det e akkurat som vann,men lukter litt "søtt"det e nok utflod som har rennet ned på deg.det er også helt normalt nå mot slutten.

ORIGINAL: barn3

eg vett koss fostervann ser ut.vannet har gått hjemma me mine andre barn.det e akkurat som vann,men lukter litt "søtt"det e nok utflod som har rennet ned på deg.det er også helt normalt nå mot slutten.

SIGNERER....... men jeg har bare et barn fra før da[;)]

har også den følelsen du får rett før man begynner å blø av mensen.. liksom vondt på en måte i magen.. men tror det er fordi hodet har kommet lengre ned i bekkenet...

Back
Topp