Hmmmm. Er en strek en strek?

*oopsIdiditagain*

Andre møte med forumet
Testet igjen her til morgen. 2 dager på overtid. Hadde omtrent forventet en tykk blinkende strek, men nei. Fikk bare en svak positiv test igjen. Bittelitt kraftigere enn sist, men ikke mye. Men det var en strek. Var ikke sånn at man måtte holde testen opp i lyset og vippe den med det ene øye lukket for å se den. Den var synlig.

Så nå lurer jeg på om dette faktisk er et svangerskap som det har tenkt seg å bli noe av eller ikke.

Hvis ikke, så håper jeg det ikke drøyer for lenge altså.

Men fortsatt kvalm og barmfager altså![8|]

En strek er en strek. Husker dengang jeg mistet da forsvant symptomene. Og hvis du bare er to dager på overtid kan det jo hende at hormonproduksjonen ikke har tatt seg helt opp. Lykke til!

(Konfererte med Actrine på SMS igår. Og vi tror vi vet hvem du er. Og vi bruker å ha noenlunde rett...[;)])

Ja det sies jo at en strek er en strek. Kjøp en av de digitale evt, så får du det svart på hvitt... (eller er det blått på hvitt? [8D]) Håper iallefall det bare er streken som er litt treg, ikke at det er tegn på noe annet.[:)]

Olive: skulle gjerne hørt hva detektivene fant ut [;)]

jeg har aldri fått sterke streker, så for min del er en strek en strek ja[:)]

for meg var det svake streker hele veien begge ganger - to barn senere er jeg veldig tilhenger av "en strek er en strek"

For meg har det i alle fall betydd det - har hatt ganske svake tester men like fullt var det en liten huleboer der inne ja[:D]

ORIGINAL: Olive76

En strek er en strek. Husker dengang jeg mistet da forsvant symptomene. Og hvis du bare er to dager på overtid kan det jo hende at hormonproduksjonen ikke har tatt seg helt opp. Lykke til!

(Konfererte med Actrine på SMS igår. Og vi tror vi vet hvem du er. Og vi bruker å ha noenlunde rett...[;)])

YES!!! Er ganske sikker på hvem det er!![:D]

ORIGINAL: Actrine

ORIGINAL: Olive76

YES!!! Er ganske sikker på hvem det er!![:D]

Hmmm hvem er det da? Er veeeldig nyskjerrig nå[8D]

Hihi.. du først![:D]

Back
Topp