hmmm....

jente_84

Glad i forumet
jeg fullammer... men tenkte jeg skal begynne med litt mme.... for jeg føler at jeg mister melka... eller vet jo ikke... men når vesla er ferdig ammet..så gulper hun jo masse opp... men kan ikke merke at jeg får den spengen som jeg hadde... og at puppen ikke fyller seg opp.. så noen som vet hva som skjer? mister jeg melka el?

ok... men åssen skal jeg vite at det er nok melk?og jeg føler jo at det ikke fyller seg opp på en måte...

ok... hun gulper hvertfall så da er hun vel mett? hun blir sikkkert grinette når hun er sulten så da prøver jeg å fullamme en stund til... men er det normalt at man ikke får spreng?fyller det seg opp med melk da?

Visst du ikke har nok melk vil barnet ditt skrike etter mer[:)] Så det vil du merke.
Jeg har aldri spreng i mine pupper visst ikke det går over 5-6 timer om natten og puppene mine er alltid myke, men likevel har jeg rikelig med melk!!
Så lenge barnet ditt er fornøyd så kan du trygt fullamme. Visst du er redd for at du har for lite kan du også veie henne, og legger hun på seg kan du i hvertfall være veldig trygg. og gulp er jo ofte et tegn på at de har fått nok[:)]

Tror du fint kan fortsette som før jeg[:)]

Back
Topp