Hmmm.

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Jeg har offisielt fått sexnekt!!!Jeg trodde aldri jeg skulle oppleve dette fra han he he.  Jeg må vente til nyåret, kyllingen skal ikke ut før nyttårsaften, den vordende far håper på nyttårsbarnet [:D][:D]

Ja...er vel søtt og da...[&:][:D] Jeg trodde han tulla først jeg, men ikke det nei[:)]

hmm... hadde sambo sagt det til meg så hadde jeg fått bakoversveis... her er det jeg som er bremsen... [&:]

ORIGINAL: litlå

hmm... hadde sambo sagt det til meg så hadde jeg fått bakoversveis... her er det jeg som er bremsen... [&:]

Sånn har det alltid vært her og! Så jeg så sikkert rar ut da han sa det, ventet på at han skulle si han tulla eller noe[:D]
Men jeg skal nok få lurt han hvis jeg går inn for det. Tror ikke det er så vanskelig[:)]

håhå.. du får gå rundt og svinse litt xtra med svansen, så skal vi se hvor lenge sexnekten er gjeldende..... men han er da søt, for tanken er god?

Kan du føde før tiden viss du har sex nå da? trudde det hjalp på å trene opp musklene der nede jeg til å forberede deg til fødselen?????

Jeg hadde sterke kynnere i 3-4 dager etter forrige sex[:)] Er nok derfor han ikke vil. Har egentlig generelt fått mye sterkere kynnere etter at vi hadde sex når jeg tenker meg om[8D] 
Han mener det jo godt da! [:)]
Men det må jo være rart for dem også egentlig, de tenker sikkert på at det er non inni der hi hi[:D]

Back
Topp