Hmmm..

Jeg hadde mens sist i slutten av okt. begynnelsen på nov. Har enda ikke fått mens denne mnd.. Den bruker å være ganske regelmessig.. Har hatt mange stikkinger i eggstokkene.. Og noen ganger får jeg krampelignende greie i eggstokkene.. Kjennes iallefall sånn ut. Andre som har opplevd noe sånt? Har hatt skikkelige menssmerter.. Men mens kommer aldri..

ta en test[;)]

ORIGINAL: Badeand*

ta en test[;)]

Ja, jeg må nesten gjøre det om ikke mens dukker opp snart. Vi bruker ingen prev. har bare hoppet av i svingen.. Vi har alltid klart det, uten at han har kommet inni meg.. Men vet jo aldri?
Sorry for ekle detaljer[8D]

Er just slik hos meg også, skulle hatt mensen forrige uke.. Testet for en uke siden, men den var negativ..[8|]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Er just slik hos meg også, skulle hatt mensen forrige uke.. Testet for en uke siden, men den var negativ..[8|]

Hmmm.. Vi får håpe mensen kommer snart. Jeg håper iallefall det[8D]

ORIGINAL: mammanina88

ORIGINAL: fairy

Høres akkurat ut som da jeg var gravid..

Teste?

Hadde du andre symptomer da?

Trøtt og ømme pupper..

Når dere hopper av i svingen er jo sjansen absolutt tilstede da..

vil jo si det er ganske idiotisk å hoppe av i svingen hvis man ikke vil bli gravid....[8|]

ORIGINAL: mammanina88

ORIGINAL: Kattekvinnen

Hmmm.. Vi får håpe mensen kommer snart. Jeg håper iallefall det[8D]

Det håper jeg også [8D]

ORIGINAL: EricaJenta

vil jo si det er ganske idiotisk å hoppe av i svingen hvis man ikke vil bli gravid....[8|]
Sign.

Back
Topp