hmmm??????

nemi.marselia

Forumet er livet
lurer på om koffer man bærre får tilbakemelding på innlegg som inneholder en viss posjon me sinne, frustrasjon ol.???

Det syns jeg var en kraftig overdrivelse!!

ORIGINAL: nemi.marselia

lurer på om koffer man bærre får tilbakemelding på innlegg som inneholder en viss posjon me sinne, frustrasjon ol.???

Tenker du på klagesiden da, eller???

Jeg skjønner det og jeg har nok ett annet inntrykk siden jeg har vært medlem lenger. Jeg tror at aktiviteten på klageforumet kommer til å avta med tida og at vi kommer tilbake til "normalen" igjen. Men det er jo desidert flest tråder som ikke har ett "agressivt" innhold..

Nei da, du får svar på alt mulig her. Det er vel bare en litt "avventende" stemning for tiden[:D] Det går seg til. Hvordan står det til i det høye nord i dag da?
-Her har det endelig sluttet å regne,og solen har kommet frem[:D]
-Det betyr at jeg egentlig burde gå tur med bikkja, men latmarken min har lyst til å sitte ved dataen......

Nei da, du får svar på alt mulig her. Det er vel bare en litt "avventende" stemning for tiden Det går seg til. Hvordan står det til i det høye nord i dag da?
-Her har det endelig sluttet å regne,og solen har kommet frem
-Det betyr at jeg egentlig burde gå tur med bikkja, men latmarken min har lyst til å sitte ved dataen......

vi hadde nydeli vær i går men i dag så e d d vanlie dritværet, godt å høre at d e fleir som e lat før tia

tenke faktisk ikkje på klageforumet før holl mæ unna dær

Oki!

kanskje at æ e meir frustrest enn nødvendi men har ingen andre å prate me sia æ ikke har fortalt nån om min graviditet ennå. ikkje vil æ fortelle d t nån før nov

[:D]Ufint å kalle meg lat[:)] Jeg er bare "litt" makelig annlagt i dag......
-Tror jeg skall skylle på nurket i magen..... Har sent sønnen ut på tur med bikkja,og skal gå å lage meg en stoor kopp sjokolademelk!(Babyen MÅ ha det....)

Det er jo ikke noe jeg har noe med,men det er jo ei til her inne som er fra Andøya- kunne ikke dere treffes? Jeg har vært på treff med ett par av de som bor i nærheten av meg og det var kjempestas [:D][:D] Du kan jo sende en pm..

jepp...men går litt tregt her inne om dagen, det gjør det....
tar nok ikke lange tiden før alt er som vanlig igjen[;)][;)]

Det er jo ikke noe jeg har noe med,men det er jo ei til her inne som er fra Andøya- kunne ikke dere treffes? Jeg har vært på treff med ett par av de som bor i nærheten av meg og det var kjempestas Du kan jo sende en pm..

va ikkje klar over at d va fleir fra andøya her

[:D] Vel,har nesten ikke vært inne på forumet denne uken jeg,og det virker som det har vært en gri uke å ligge unna... Nei, altså, det har vært høstferie på skolen , og dårlig vær, det betyr at jr. har sittet ved maskinen "hele"dagen.... Det er hans maskin da, så jeg kan ikke klage[:D] (han fikk i bursdagsgave fra bestefaren sin[:)] heldiggrisen)

Det er jo ikke noe jeg har noe med,men det er jo ei til her inne som er fra Andøya- kunne ikke dere treffes? Jeg har vært på treff med ett par av de som bor i nærheten av meg og det var kjempestas Du kan jo sende en pm..

va ikkje klar over at d va fleir fra andøya her

Tror ho heter Mayajenta. Det står helt til venstre på innleggene,under nicket.

hei på deg.[:)]

hvilke innlegg el spørsmål er det du ikke får svar på.??så du skrev det tidligere også,men ser ingen spørsmål fra deg.kansje jeg har oversett dem.[8|]

Back
Topp