Hmmm.....

Barbro74

Glad i forumet
Er så rart å tenke på at nå har jeg 4 skolebarn....... Lillegutt står her å tripper etter å komme på skolen, maser hvert annet minutt om vi snart skal gå[:D][:D][:D][:D]

Lurer på hvor tiden blir av jeg.... Syntes ikke det er lenge siden jeg ventet mitt første barn og han begynner på GYMNASET i morgen! Verste er vel at det betyr at bare en ting; jeg begynner å bli GAMMEL!!!!!![&:][&:][&:]

Godt en ikke er eldre enn man føler seg da, jeg føler meg som en 16 åring fremdeles, bare med mer ansvar [;)]

Til alle dere andre med første skoledagunger og andre skoleunger; Ha en strålende dag!

Og en riktig strålende dag til alle dere som har noe å glede dere til om noen år [:D][:D][:D] Det er en morsom tid.

4 skole barn ja,det er jammen ikke værst[:)]
Min eldste har 1 år igjen i barnehage,og det syns jeg er skremmende!

Kan jeg få spørre hvor "gammel" du er?
Begynte du tidlig medå få barn??
Må ikke svare om du ikke vil[:)]

Mamsen til 2:  Hehehe, ikke noe skummelt å spørre om det se [;)]  Jeg fylte 35 nå i sommer så jeg fikk min første akkurat en uke før jeg fylte 19 år.

Veldig spes med skolebarn egentlig, moro å se hvordan de utvikler seg på en litt annen måte enn de gjør i barnehagen. Moro når de ser at den lærdommen de får med seg faktisk kan brukes til noe de ønsker selv [:D]

Det var jo ikke galt da[:)]
Da har du virkelig stått på![:)]
Jeg fikk første når jeg var 18..
Så da er vel jeg 34 når han begynner på videregående[:)]

Ja, veldig deilig å være "ung" mamma egentlig. Er litt lettere på en måte tror jeg å sette seg inn i hvordan ungdommen har det i dag når det ikke er så lenge siden man var der selv.
Men samtidig så er det jo en del ting jeg skulle ønske jeg kunne gjort FØR jeg fikk barn, men sånn er det jo alltid med valg, alle valg har en konsekvens. Men er ikke dermed sagt at jeg ikke kan gjøre det jeg har lyst til etterhvert, det tar bare litt ekstra tid før jeg kommer dit[:D]

Back
Topp