hmmm

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
Nå er jeg litt i villrede. Dette er nok skikkelig teit men: Jeg trodde ikke man fikk mensen om man ikke hadde eggløsning først, selv om man har gått på prevansjon??
Det er vel først eggløsning også mens, ehh eller? har jeg misforstått. Trodde det ikke gikk ann å bare ha mensen og ikke eggløsning. hmmm nei nå tror jeg all denne prøvinga går rundt i hodet på meg.

Forrgie gang kom mensen etter 27 dager, mot før der igjen etter 36 dager. Så jeg regnet ut på eggløsnings kalkulatoren at jeg skulle ha eggløsning 9. sept. det var med 28 dager. Men da jeg tok eggløsnings test den dagen var det bare en svak strek. derfor trodde jeg at jeg tok den for tidlig, men har nå tatt 3 tester tre dager etter hverandre og streken blir svakere og svakere. akkurat som omm jeg beveger meg fra eggløsning og ikke mot...

Hjelp jeg skjønner ingen ting jeg, denne kroppen er jo på villspor, eller JE er i hvertfall det.

Kan noen forklare meg litt??????[:(]

Jeg trodde jeg hadde mensen regelmessig helt til jeg gikk til gynekolog....

Han sa jeg har ikke mensen men blødning... Det er stor forskjell på å ha mensen og det å ha blødning.... Ved mensen skilles ut det som har vokst
for å t ai mot et befruktet egg. Det er hormoner som setter alt i gang...

I mitt tilfelle mangler jeg progesteron som gjør at jeg slipper ut egg... Ergo jeg må ha hjelp med piller, som heter pergotime...
Men jeg har "mensen" normalt for det... Eller det er det han kalte for en blødning, skiller ikke ut det som vokser... For det vokser jo ingen ting inni meg...

Takk for hjelpen, nå fikk jeg noen gode svar, men he he blei enda mer frustrert over kroppens hemmligheter. Tusen takk jenter.[:D]

Beklager at vi lager mer grå hår... Jeg må jo snart være gråhåret etter all tenkingen og funderingen!!!

Den beste konklusjonen jeg har kommet til er at Kroppen er rar og den får leve sitt eget liv og jeg mitt!!! Ikke tenke for mye, det som skjer det skjer!!!

Lykke til!!!

Hei kittekatt!
Nå tror jeg at jeg har gått glipp av noe... Har du blitt gravid??Ser at du er en stund på vei alt.. Følte meg litt dum som ikke har sett det... Fortell [:D]

Back
Topp