hmmm....

Lenore1983

Gift med forumet
MAI 2013

Dagens tarot-kort: Syv mynter
Nøkkelord: Svangerskap. Kortet forteller om bekymringer som ofte kommer sammen med en periode preget av hardt arbeid. Kanskje du har tatt opp lån for å finansiere en ny karriere, og nå engster du deg for hvordan du skal betale det tilbake. Dersom arbeidet gir deg tilfredsstillelse, kommer det til å vokse og utvide seg. Kortet viser til langsom vekst ? kornet er sådd, men det finnes fremdeles ingen tegn som tyder på at det har spiret. I umiddelbar fremtid viser kortet til en slitsom periode hvor du arbeider uten å tjene særlig mye penger på det. Det kan virke hensiktsløst. Men skuffelsene er vanligvis illusoriske, og bekymringene eller frykten er grunnløs. Syv mynter kan henge sammen med ubetalt arbeid som oppslukende hobbyer, barneoppdragelse eller velgjørenhet. Nok en gang kan det virke utmattende eller deprimerende. Men på et ikke-materielt nivå er dette grunnleggende tilfredsstillende og produktivt.

det var nå litt av et kort å trekke
svangerskap, noe nytt , ikke sikkert det festet seg, mye bekymringer, hm,,,syns det virket veldig negativ jeg.

Ja, det var i alle fall tvetydig nok syns jeg.....
Men nå har jeg hatt vondt i brystene noen dager så vi får se om det er en spire på gang og om det i så fall går bra denne gangen... det kan jo også være ekstra vonde tr pupper[:)]

ORIGINAL: tigergutt4

det var nå litt av et kort å trekke
svangerskap, noe nytt , ikke sikkert det festet seg, mye bekymringer, hm,,,syns det virket veldig negativ jeg.

sign

min i dag var denne:

Dagens tarot-kort: Myntenes Ess
Nøkkelord: Velstand og vekst. Kortet symboliserer konkret virkelighet, materiell rikdom og komfort. Når du får dette kortet kan du regne med bemerkelsesverdig, økonomisk bedring i livet. Det er også viktig å tenke på andre betydninger enn kontanter du kan ta og føle på. Det blir antydet velstand på andre plan; du er kanskje på vei inn i en produktiv fase. Hvis du for eksempel liker å arbeide med hendene, vil du ha stor glede av denne virksomheten nå. Følelsesmessig tyder myntenes ess på trygghet og tilfredshet. Personlige forhold eller arbeidsfellesskap er fredelige, og det hersker en atmosfære av soliditet og stor yteevne.

www.kvinneguiden.no

ORIGINAL: Lenore1983

Dagens tarot-kort: Syv mynter
Nøkkelord: Svangerskap. Kortet forteller om bekymringer som ofte kommer sammen med en periode preget av hardt arbeid. Kanskje du har tatt opp lån for å finansiere en ny karriere, og nå engster du deg for hvordan du skal betale det tilbake. Dersom arbeidet gir deg tilfredsstillelse, kommer det til å vokse og utvide seg. Kortet viser til langsom vekst ? kornet er sådd, men det finnes fremdeles ingen tegn som tyder på at det har spiret. I umiddelbar fremtid viser kortet til en slitsom periode hvor du arbeider uten å tjene særlig mye penger på det. Det kan virke hensiktsløst. Men skuffelsene er vanligvis illusoriske, og bekymringene eller frykten er grunnløs. Syv mynter kan henge sammen med ubetalt arbeid som oppslukende hobbyer, barneoppdragelse eller velgjørenhet. Nok en gang kan det virke utmattende eller deprimerende. Men på et ikke-materielt nivå er dette grunnleggende tilfredsstillende og produktivt.

I forhold til graviditet tolker jeg dette posetivt[;)]

man kan jo alltids håpe! [:)] tester tirsdag eller onsdag tror jeg

Dagens tarot-kort: Myntenes Ess
Nøkkelord: Velstand og vekst. Kortet symboliserer konkret virkelighet, materiell rikdom og komfort. Når du får dette kortet kan du regne med bemerkelsesverdig, økonomisk bedring i livet. Det er også viktig å tenke på andre betydninger enn kontanter du kan ta og føle på. Det blir antydet velstand på andre plan; du er kanskje på vei inn i en produktiv fase. Hvis du for eksempel liker å arbeide med hendene, vil du ha stor glede av denne virksomheten nå. Følelsesmessig tyder myntenes ess på trygghet og tilfredshet. Personlige forhold eller arbeidsfellesskap er fredelige, og det hersker en atmosfære av soliditet og stor yteevne.

Denne va faktisk litt interessant å trekke. For seinest i går hadde eg med meg ei kake eg hadde lagd til bryllaupet til svigerinna mi, og folk meinte eg burde satse på dette og selge kaker til folk.
Det siste som står syns eg passer greit sida O`store sjef gjekk på ferie på fredag, og eg og ei venninne og kollega ska dele sjefsrollen mens han er vekke.. Me har aldri hatt ein så god kjemi som akkurat no!!

Dagens tarot-kort: åtte sverd
Nøkkelord: Trelldom. Kortet viser til en periode med midlertidige innskrenkninger. Den som spør, føler seg mentalt fanget i en felle og ute av stand til å se noen løsning på problemene for øyeblikket og føler seg svært alene om å hanskes med vanskelighetene. Det er viktig å innse at det å tenke over tingene på en ny måte hjelper på evnen til å løse lenkene. Vanligvis blir det sløst bort massevis av mental energi når dette kortet dukker opp. Ubesluttsomhet, bekymringer og stadige ergrelser virker som energisperrer. Situasjonen må imidlertid møtes ansikt til ansikt, og i nær fremtid må man ta en beslutning. Det er kanskje ikke mulig å skaffe seg kontroll straks, men det må likevel til på lengre sikt. Det kan bli nødvendig med hjelp utenfra for å sette vanskelighetene i det rette perspektiv, eller for å analysere dem klart og ikke-emosjonelt. Uventede løsninger på vanskelighetene er mulig.

Dagens tarot-kort: ni mynter
Nøkkelord: Fornøyelse og gevinst. Dette kortet viser til en følelse av å ha nok til livets opphold, av materiell komfort og av solid, sanselig glede. Penger kommer lett og er ikke årsak til bekymring. Kortet tyder også på selvtilstrekkelighet. Du kan nyte suksessen, fryde deg over det du har uttrettet og føle deg hel, selv uten andres bifall. Du kan få mye glede av å utbedre boligen din, kjøpe deg nye klær og ellers være snill med deg selv. Du fortjener belønningen. Av og til kan kortet peke på en utpreget kjærlighet til naturen, til å få ting til å vokse og dyrke planter. Det kan vise til en hobby eller karriere innen disse feltene, noe som bringer lykke og en følelse av ro.

Dagens tarot-kort: Stavenes Dronning
Nøkkelord: landsens gleder, suksess for kvinner. Kortet viser til landsens gleder og til landsbygda i sin alminnelighet. Kortet kan også være en spådom om kvinners suksess i forretninger og i å skaffe penger til veldedighetsformål. Stavenes Dronning er en uavhengig, karismatisk kvinne. Hun er alltid full av glitrende ideer, og hun kan være svært hjelpsom mot dem hun elsker. Når hun først har tatt deg inn i livet sitt, er hun lojal og ofte inspirerende, for hun tenker positivt. I kjærlighet er hun lidenskapelig og sensuell. Hun bringer humoristisk sans inn i et forhold, og hun er sjelden i dårlig humør lenge. Hun har behov for å bli beundret og beroliget i et forhold, for innerst inne mangler hun selvtillitt.

Hmmmm dette passet vel egentlig ganske godt???? [8|]

Dagens Horoskop for Skytten: 07.07.08
Det hviler noe effektivt og stabilt over dagen, så hvis du skal jobbe får du tingene raskt unna. Det er harmoni mellom deg og dine.

Dagens tarot-kort: Begrenes Ess
Nøkkelord: Kjærlighet og kreativitet. Kortet betyr glede, lykke, kjærlighet og inderlige, varige vennskap. Kortet står også for kreativitet og selvutfoldelse. Inspirasjon kan oppstå som en ny viktig kjærlighetshistorie, eller de kan utløses av fargerike, livaktige drømmer. Er du bekymret for karrieren, tyder kortet på en ytterst produktiv fase med tilfredsstillende prosjekter, meningsfylte bedrifter og kanskje også gode følelsesmessige forhold til kolleger. Følelsesmessig er Begrenes Ess bokstavelig talt i sitt rette element. Hjertet ditt åpner seg for en annen, utvalgt person. Det oppstår gjensidig lidenskap, og oppløftende, glade følelser preger forholdet. Hvis du allerede er seriøst engasjert, tyder kortet på en usedvanelig kjærlighetsfylt fase. Barn kan bli unnfanget eller født, du kan få gaver, vennskap kan bli styrket.

Back
Topp