hmmm

babyT

Forumet er livet
tror de aller fleste jeg kjente til fra prøvd lenge enten har flytta inn hit eller på terminforum. Det er jo helt dødt der for tiden, og kjenner ikke til de som er der nå. Flere som føler det?

Du har så rett. Er jo egentlig bra at man kommer seg videre fra det forumet, ikke det at det er så bra å måtte henge her inne, men vi som er her får jo endelig hjelp [:)] 

Har ikke vært på "prøvd lenge", da jeg kom rett inn hit.
Var jo igang med 3 forsøk når jeg meldte meg inn på BV.
Men er jo inne å snik leser litt da. Hehe [:D][:D][:D]

ORIGINAL: babyT?

tror de aller fleste jeg kjente til fra prøvd lenge enten har flytta inn hit eller på terminforum. Det er jo helt dødt der for tiden, og kjenner ikke til de som er der nå. Flere som føler det?

Føler det samme, men jeg synes jeg har vært litt flink i det siste til å lage litt liv da[:D] i dag er jeg bare inne å snik leser og svarer litt i ny og ne[;)]

veldig enig, jeg er bare innom der og ser, før jeg går hit. ikke for at jeg skal skryte på meg så mye aktivitet noen av plassene, men...

eg glemmer det forumet eg, prøvd mere enn ett år............ men når eg går inn der så er det så mange ukjente folk så då løper eg heller inn  her eg då[:D]

Jeg har vel det på samme måte, det er her jeg kjenner folket, men jeg har skrevt meg inn på begge for jeg føler at jeg hører hjemme på begge, ettersom jeg prøver naturmetoden når jeg ikke er igang med IVF. Derfor er dagboken min i det andre forumet, for da må jeg gå inn dit også, eller så er det letter å hoppe over der det er flest ukjente mennesker.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp