Hmmm ...

SuperSussi

Gift med forumet
Burde gå å legge meg, men har ikke lyst ... [8D]

Ja, stemmer det ... [8D]<
Nei, det blir vel ikke senga med det første på meg heller.

Samboer'n har lagt seg og Markus sover jo som bare det ... Og de opptar hele senga ... [:-]
Så da sitter jeg her da.

Men fy så lite liv det er her på natta da ... [>:]
Kan'kke sove nå folkens ... [8D]

ORIGINAL: !Skrammel!

jeg har sittet å lest på gi bort penger tråden på generell og klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal avse et par hundre kroner til noen som virkelig trenger det eller om det bare er tull og noen som prøver å lure til seg penger! hmmmmmmm[8D]

Oj oj, skumle greier.
Jeg er skikkelig kynisk på sånne ting. Men noen av de er jo sikkert ærlige da ...
Hmm ... Må bort å titte på tråden ...

Jeg er her og!!! [:D]
Litt hektiske tider nå før jul, så jeg føler jeg negilsjerer BV en smule.. Fy og fysj..

Om pengene?

Litt usikker ... Synes det høres litt rart ut at sosialen sier nei til å bidra. Har en venninne som lever på sosialen og ikke har barn, og hun får jo penger i hytt og pine synes jeg ... [8|]
Men er det sant, så synes jeg skikkelig syndt på henne. Så trist når det er bran oppi det. Men hun kunne kanskje planlagt litt bedre?? [&:]

For oss som har penger er ikke 200 mye nei, men kjipt som du sier ja og det er fake. Etter alt som har skjedd her på bv så vet jeg ikke hva jeg skal tro ... [8|][&:]

Æsj, i morgen skal jeg vaske hus ... [:'(]
Ikke lyst til det. Komme på besøk i morgen og vaske huset mitt??? [:D][:D][:D]

Enn du da? Noen mer spennende planer enn meg?

Ååh, det er så kjedelig! For da er det fram og tilbake med å vaske og passe baby. Akkurat begynt på noe og så er det å løpe bort til Markus som er kosesyk. Men må bare. Skal ta ut alt av skaper og organisere på nytt. [:-] Sambo roter og setter ikke ting tilbake der det skal. Så når jeg skal ha noe må jeg lete i en evighet ... [:@][:D]

Og så skal jeg pynte litt til jul da! DET gleder jeg meg til!! [;)]

Back
Topp