*MIRIAM* Elsker forumet 3 Feb 2006 #2 Jeg testet ikke med morgen urin og den slo ut uansett. Men vet ikke hvor vikrtig det egentlig er.
EserehT Gift med forumet 3 Feb 2006 #3 ok, trodde jeg skulle holde meg til apoteket åpna men holdt på å pisse i buksa gitt [8|] takk for svar...
ok, trodde jeg skulle holde meg til apoteket åpna men holdt på å pisse i buksa gitt [8|] takk for svar...
Kraaka Gift med forumet 3 Feb 2006 #4 Testet heller ikke med morgen urin... Lurer på om det står i Clearblue pakka at du ikke trenger det...men husker ikke helt!! Slo hvertfall ut på meg!! Lykke til med testinga!!
Testet heller ikke med morgen urin... Lurer på om det står i Clearblue pakka at du ikke trenger det...men husker ikke helt!! Slo hvertfall ut på meg!! Lykke til med testinga!!
Lilly Forumet er livet 3 Feb 2006 #6 ORIGINAL: EserehT brukte dere clearblue da??? el kan det være noen andre og? eg brukte den og eg testa ut på dagen... samme dag som eg venta mensen.!!
ORIGINAL: EserehT brukte dere clearblue da??? el kan det være noen andre og? eg brukte den og eg testa ut på dagen... samme dag som eg venta mensen.!!
K@trine Gift med forumet 3 Feb 2006 #7 ORIGINAL: lilly80 ORIGINAL: EserehT brukte dere clearblue da??? el kan det være noen andre og? eg brukte den og eg testa ut på dagen... samme dag som eg venta mensen.!! det gjorde jeg også... full uttelling på meg! [:D]
ORIGINAL: lilly80 ORIGINAL: EserehT brukte dere clearblue da??? el kan det være noen andre og? eg brukte den og eg testa ut på dagen... samme dag som eg venta mensen.!! det gjorde jeg også... full uttelling på meg! [:D]
*MIRIAM* Elsker forumet 3 Feb 2006 #8 ORIGINAL: EserehT brukte dere clearblue da??? el kan det være noen andre og? Jepp. Brukte CB jeg også. Lykke til med testingen. [:)]
ORIGINAL: EserehT brukte dere clearblue da??? el kan det være noen andre og? Jepp. Brukte CB jeg også. Lykke til med testingen. [:)]
nettemor Forumet er livet 3 Feb 2006 #9 Jeg brukte en eller anne test som jeg kjøpte på meny, og testa utpå ettermiddagen, og den lyste positivt mot meg[;)]
Jeg brukte en eller anne test som jeg kjøpte på meny, og testa utpå ettermiddagen, og den lyste positivt mot meg[;)]
nettemor Forumet er livet 3 Feb 2006 #10 Oiii er du kanskje gravid????? lykke til med testingen, krysser fingra for deg[;)][:D]