Hmmm...

<3Babylykke<3

Flørter med forumet
Var hos legen nå mandag som var på 1 svangerskapskontroll. Helt normal kontroll. Tok blodprøver, klamydiatest og fylte ut skjema.. Spurte legen og di ringte hvis det skulle være noe galt, men hun sa det var normalt og få svar på brev.

Fikk i dag en tlf fra legen, men di ringte 15 min før stengetid. Så når jeg så det var det stengt. Livredd det skal være noe alvorlig galt. Og må vente helt til mandag for og høre hva det var.

fler som har fått tlf fra legen etter kontroll?? Håper bare at det fortsatt er liv der inne :)

Fikk ikke telefon av legen nei. FIkk kun brev med alle blodprøve resultatene etter ei lita uke.

Nei satser på at det er noe uskyldig. Var på tidelig ul i uke 7+6 og da sa han at alt så bra ut og var mindre en 10% sjanse på at det skulle gå galt. Så får bare håpe det er en filleting:)

Var hos legen nå mandag som var på 1 svangerskapskontroll. Helt normal kontroll. Tok blodprøver, klamydiatest og fylte ut skjema.. Spurte legen og di ringte hvis det skulle være noe galt, men hun sa det var normalt og få svar på brev.

Fikk i dag en tlf fra legen, men di ringte 15 min før stengetid. Så når jeg så det var det stengt. Livredd det skal være noe alvorlig galt. Og må vente helt til mandag for og høre hva det var.

fler som har fått tlf fra legen etter kontroll?? Håper bare at det fortsatt er liv der inne :)
Eg opplevde akkurat det samme som deg , som om eg
Skulle sagt det selv! :) ble også livredd for s var noe galt .. Men heldigvis ikke , han hadde fått svar på blodprøver og de viste at eg hadde lavt stoffskifte . Så kanskje de samme gjelder deg?

Desember baby :)

Hvis det hadde vært noe alvorlig hadde de helt sikkert lagt igjen en beskjed eller prøvd å ringe flere ganger. Det er nok bare noe småtteri, skal du se. Ha en god helg, og prøv å ikke tenke på det:)

Eg opplevde akkurat det samme som deg , som om eg
Skulle sagt det selv! :) ble også livredd for s var noe galt .. Men heldigvis ikke , han hadde fått svar på blodprøver og de viste at eg hadde lavt stoffskifte . Så kanskje de samme gjelder deg?

oki. Hva måtte du gjøre i forhold til lavt stoffskifte da? Gå på medisin el mer oppfølging??

Hvis det hadde vært noe alvorlig hadde de helt sikkert lagt igjen en beskjed eller prøvd å ringe flere ganger. Det er nok bare noe småtteri, skal du se. Ha en god helg, og prøv å ikke tenke på det:)

Ja får satse på det :) skal prøve og tenkte positivt og nyte helgen :) god helg til deg og ;)

oki. Hva måtte du gjøre i forhold til lavt stoffskifte da? Gå på medisin el mer oppfølging??
Ja eg tar medisin , ikke alle treng det. Og det treng ikke bety noe for babyen i magen :) nyt Helgen og prøv å ikke tenke så mye på det! Kan også bare være at du treng å ta jerntabletter :)

Enig med denne her =) Hvis det var krise, hadde de ikke ikke gitt seg etter en gang.

Ja ikke noe gøy. Men er min egen skyld at jeg ikke har testet meg på 6 år :( og hatt noen partnerbytter på di årene :( *dumihodet*. Men går heldigvis fort bort og er jo ikke streil :)

Back
Topp