Hmmm

citlon

Elsker forumet
Hadde det ikke vært en ide å oppdatere terminlistene etter hvert..?Veldig mange har jo vært på ul nå..så jeg tenkte det hadde vært greit å redigere..;-)Jeg kan begynne..citlon,Mens termin 7.april.Ul termin 4.april

oppdateringer bør vel gjøres jevnlig ja 

Jeg ble flyttet fra 21 april, til 16 april.. så ny termin er 16 april..

jaaaa, jeg har kommentert i termintråden og tatt det opp en gang tidligere og....Men vet ikke om hun som har den er her noe særlig lengre

æ bei fløtta fra seinast 11, å tel 17, men har ikkje skreve d inn nån plass, da d umuli kan stemme.... så æ må på ny kontroll, å tænkte d kunne stå 11 tel æ har no meir konkret...

Kanksje noen skal begynne med en ny hvis vedkommende ikke er her? 

Jeg kan gjøre det hvis det er ønske om det? 

Ny termin her, 12.april. 

Kanskje det kunne vært grait om Dunn fikset det..vil jo ikke trampe noen på tærne..men tenker den som sakl fikse sånn må jo være aktiv her inne og like å drive med litt sånn..Skulle gjerne gjort det selv,-men kan ingenting om sånne ting..Jeg bare sparker ting i gang he heog maser en smule

citlon skrev:
Kanskje det kunne vært grait om Dunn fikset det..vil jo ikke trampe noen på tærne..men tenker den som sakl fikse sånn må jo være aktiv her inne og like å drive med litt sånn..Skulle gjerne gjort det selv,-men kan ingenting om sånne ting..Jeg bare sparker ting i gang he heog maser en smule

Ja, om det er greit for Dunn, så høres det ut som en god ide :-)
Dunn: har du lyst til å lage du en ny tråd for dette da? :-)

Back
Topp