hmmm..

x1x~Anni87~

Forumet er livet
.

Da kanskje man skal vurdere om den avgjørelsen man har tatt var riktig..

[8|]....

ORIGINAL: FjerneErna

Da kanskje man skal vurdere om den avgjørelsen man har tatt var riktig..

signerer! [:)]

.

J.

ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*

ORIGINAL: Mammatiladrian

Ja kanskje det..Ikke lett dette. Prøvde snakke med han igår for og høre hva det gikk i og at det virkelig var slutt,og da spurte han hva jeg mente også sa jeg at det kanskje var best for om vi virkelig hadde villet være sammen,så hadde vi nok ikke vært usikker og det var han enig i også sa han ikke stort mer..Bare litt forvirret jeg[&:]

hmmm, tja ikke lett å si ka d egentlig betyr, men dere klarer vel å fikse opp i d[:)]
Jepp gjør nok det[:)]

Jeg ville snakket om det og funnet ut av hva man vil, enten er man sammen eller ikke.

For det kan være en tikkende bombe og holde på sånn. Man vet liksom ikke hvor man har hverandre også kanskje den ene f.eks roter med noen på byen en gang da, for vi er jo egentlig ikke sammen. Også bryter h****** løs fordi den andre hadde lagt mye mer inni i det alikevel, selvom man liksom ikke var sammen.

Virker for meg som dere ikke er helt klare for å gi sipp noen av dere. Kanskje det er verdt å gi det en sjanse til? Gjøre noen klare avtaler om når dere skal ha tid til bare hverandre kanskje? Er ikke noen ekspert jeg altså og jeg vet at det er vanskelig å få tid til å bare være kjærester [&:]

Håper det ordner seg for dere på den ene eller den andre måten da! Lykke til [:)]

Ja er det også..Men får snakke med han senere..Bare så redd for og såre han..[&o]

ORIGINAL: Mammatiladrian

Ja er det også..Men får snakke med han senere..Bare så redd for og såre han..[&o]

Skjønner jo det, det er nesten litt umennskelig egentlig å skulle såre noen sånn, men ta det fra ei som har vært der. Det er mye bedre og ordne opp i det med en gang enn at det dras ut i det vide og breie og tilslutt kan ende i en skikkelig brudulje. Du gjør han mye bedre ved at du er ærlig med han med en gang.

Lykke til, og håper dere finner ut av hva som er best for dere begge to på langsikt[:)]

Virker for meg som dere ikke er helt klare for å gi sipp noen av dere. Kanskje det er verdt å gi det en sjanse til? Gjøre noen klare avtaler om når dere skal ha tid til bare hverandre kanskje? Er ikke noen ekspert jeg altså og jeg vet at det er vanskelig å få tid til å bare være kjærester [&:]

Håper det ordner seg for dere på den ene eller den andre måten da! Lykke til [:)]
Ja jeg vet ikke..Vanskelig avgjørelse hvertfall[&o]

Hmmm,ja ikke lett skjønner jeg, men syns nå iallefall det høres ut som om dere ikke har pratet godt nok sammen til tross for praten i går. Press han litt, spørr han ut hva han føler, tenker og mener, og fortell han hvordan du har det. Bruk lang tid på å snakke ut, sørg for at dere er alene og ikke blir forstyrret. Min erfaring er nå hvertfall at det er skjelden ting bare går over sånn av seg selv. Spill med åpne kort, det er nå mitt råd [;)]

forsto ikke helt her hvem av dere som  vil ha forhold og hvem som ikke vil. men skal du ha tak på han så må du få han intresert, ....og å få en mann intresert så må du gjøre deg uoppnålig for han ...slik at han må jobbe for å få deg tilbake...lykke til uansett

Back
Topp