hmmm

prøver_igjen

Blir kjent med forumet
Testene mine har jo bare vært veldig svake, og det var den jeg tok i morges også. Kan se en strek, men ikke noen tydelig strek.
I morges begynte jeg også å blø, så regner med det bare er en litt sein menstruasjon, og at testene var "dumme" med meg [&o]
I så fall blir det ikke januar-baby på oss likevel, men satser videre mot en februar-baby.

Trist, men det er kanskje en kjemisk graviditet?
Lykke til videre[:)]

ORIGINAL: litjpi

Trist, men det er kanskje en kjemisk graviditet?
Lykke til videre[:)]

Jeg hadde småblødninger noen dager, før forventet mens, var helt sikker på at mensen var på tur... Men så stoppet det opp, ble ikke noe mer. Så da testet jeg med clearblue digital, og den var veldig positiv [:D] Tok en sånn billig-test dagen etter, den var svakt positv, altså, streken er tydelig, men ikke sånn "wow"... Så, ikke gi opp håpet, krysser fingrene for deg! [:)]

Dette er ikke en normal mens-blødning! Det er i hvert fall helt sikkert. Enten oppfører kroppen min seg litt rart for tiden, eller så er det festeblødning, eller så går noe galt her.
Håper det er festeblødning, men skal ikke drømme for hardt om det.

Hvis ikke blødningen tar seg opp i morgen, kjøper jeg ny test etter jobb. Da blir det en digital en!

ORIGINAL: prøver_igjen

Dette er ikke en normal mens-blødning! Det er i hvert fall helt sikkert. Enten oppfører kroppen min seg litt rart for tiden, eller så er det festeblødning, eller så går noe galt her.
Håper det er festeblødning, men skal ikke drømme for hardt om det.

Hvis ikke blødningen tar seg opp i morgen, kjøper jeg ny test etter jobb. Da blir det en digital en!

Masse masse lykke til!!!! [:D]

ORIGINAL: mokkenikke88

lykke til videre[:)]

Hvordan går det med deg ?

ORIGINAL: kanikketrodet

Koselig at du spør, men her har nok blødningene tatt seg opp i natt og i dag, så er nok bare en treig og teit TR [&o]
Men men, er liltt godt å kunne vite at det ikke var skjedd noe likevel denne gangen, så kan vi heller satse friskt neste månede.

Lykke til videre i svangerskapene, jenter! Skulle gjerne slått følge med dere [:)]

Koselig at du spør, men her har nok blødningene tatt seg opp i natt og i dag, så er nok bare en treig og teit TR [&o]
Men men, er liltt godt å kunne vite at det ikke var skjedd noe likevel denne gangen, så kan vi heller satse friskt neste månede.

Lykke til videre i svangerskapene, jenter! Skulle gjerne slått følge med dere [:)]

Så dumt[:@]
Men da ønsker jeg deg masse lykke til denne mnd og at du havner på februar[:D]

Lykke til med prøvinga!!! [:D]

Huff, så trist, men ønsker av hele mitt hjerte spiren snart sitter !!

Back
Topp