hmmm

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Sliter seriøst med forholdet nå. Er ikke sånn at vi krangler eller noe, men klarer ikke ta imot kos og kyss fra han.[:(] Aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.
Sendte en meld til han nå å spurte hva som skulle til for at vi skulle klare å være kjærester igjen. Og da sa han at han hadde lurt litt på det samme selv.[:(] Og være intim klarer jeg ikke lenger. Føler det er noe som låser seg helt.[:(][:'(]

*Sorry men jeg måtte bare dele det med noen*[:(][&o]

Tror det er ganske vanlig det første halvåret/året etter fødsel jeg.. Er litt slik her også.
Føler så usansynlig mye kjærlighet for babyen min, at jeg glemmer å ta vare på pappan :/
Å pappan føler seg tilsidesatt.. Slik det er her iallefall..

Her hjalp det å virkelig ta vare på de timene man har alene på kvelden feks etter baby har lagt seg.. Legge bort data og tlf og bare ligge i armkroken å se på tv, eller bare kose på soffan :)

Hva med en trilletur sammen når pappan kommer hjem?;)

Ta en prat om hva dere savner i forholdet og hva dere kan prøve for å få ting til å bli bedre :-) Det måtte vi gjøre her iallefall!

Har dere ikke fått tilbud om parkurs på helsestasjonen?
Her har de i allefall et tilbud om ett par kurs der man lærer litt mer om hvordan man kan ta vare på hverandre og hvordan man rett å slett forblir kjærester å ikke bare mamma og pappa, skulle vist være veldig bra for de som sliter litt og for de som ikke sliter... Hadde kanskje kunne vært noe for dere:)
Leste i den brosjyren om at dette var ett landsomfattende kurs.

ORIGINAL: *ZimZum*

Sliter seriøst med forholdet nå. Er ikke sånn at vi krangler eller noe, men klarer ikke ta imot kos og kyss fra han.[:(] Aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.
Sendte en meld til han nå å spurte hva som skulle til for at vi skulle klare å være kjærester igjen. Og da sa han at han hadde lurt litt på det samme selv.[:(] Og være intim klarer jeg ikke lenger. Føler det er noe som låser seg helt.[:(][:'(]

*Sorry men jeg måtte bare dele det med noen*[:(][&o]

var som om jeg skulle sagt det selv. er jo ikke noe morsomt i det heletatt når det er sånn. trodde ikke det skulle bli sånn når vi var blitt foreldre..  [:(]

[:(]JAAA [:(][:(] savner å være lysten i det hele tatt. skulle ønske jeg ville være det, men lurer FÆLT på hva det kan være som låser oss ?!noen som har noen gode tips? nytter ikke å tvinge seg selv til å være intim heller føler jeg, da jeg synes det ikke er vits dersom ikke begge ønsker å være intime..

sender deg en stor klem og skjønner virkelig hvordan du har det!

ORIGINAL: PerLå

[:(]JAAA [:(][:(] savner å være lysten i det hele tatt. skulle ønske jeg ville være det, men lurer FÆLT på hva det kan være som låser oss ?!noen som har noen gode tips? nytter ikke å tvinge seg selv til å være intim heller føler jeg, da jeg synes det ikke er vits dersom ikke begge ønsker å være intime..

sender deg en stor klem og skjønner virkelig hvordan du har det!

Er jo litt meningen fra naturens side på en måte at man ikke skal ha så lyst da.. Etter man har reprodusert seg så har man jo liksom gjort jobben !!
Jeg hadde det veldig sånn etter forrige fødsel, og har det sånn nå og.
Kan bare trøste dere med at akkurat de intime greien blir bedre, men man MÅ snakke om det !
Jeg måtte bare "tvinge" meg selv til ting, og etter noen ganger så ble det så mye bedre, og lysten kom tilbake.
Men er jo ikke likt for alle selvfølgelig ! Mitt beste tips er hvertfall å finne på ting som bare kjærster. Rett og slett gå på en date [:)]

Back
Topp