Hmmm. tok sambo i

siljed

Elsker forumet
å lese mld mine på tlf min..... Jeg legger meg som oftest før han om kveldene.. og da ligger tlf min som oftest på stuen. Og igår røpte han seg, med at han går gjennom tlf min om kveldne når jeg er lakt meg. ikke det at jeg har noe å sjule, men litt irriterende er det...
Hva hadde dere gjort??? Han sier han ikke skal gjøre det mer da. men vet no ikke helt[&:]

Hadde blitt litt irritert jeg selv om jeg ikke hadde noe å skjule.. Må jo ha noe privatliv, syntes jeg..

nei vet du hva det hadde eg ikkje gotatt, gift eller ikkje gift tlf min e mitt privatliv den vil jeg ha i fred..synes ikkje du skal akseptere det,virker som at han ikkje stoler på deg,men uansett har han ingen rett til å snoke slik.. nei huff eg hadde blitt forbanna..

Kunne ikke brydd meg mindre.. Jeg leser hans og han leser mine av ren nysgjerrighet.. Vi har ingen ting å skjule for hverandre så hvorfor ikke..

hender jeg leser hans.... men jeg spør først..... det er aldri noe gøy uansett, så det blir lenge mellom hver gang[8D]

da har han et lite problem da..må være slitsomt for han og ikke kunne stole på deg..

Jeg hadde blitt sur og lurt litt på han.....
Ettersom han snoker på din så tenker jeg hva han skjuler for deg....
Er som regel den som snoker som har noe å skjule på tlf selv[:'(]
Allefall det jeg har opplevd,men behøver ikke å bety det alltid heller[:)]

Da hadde jeg blir sur ja.Du får slå av mobilen når du legger deg eller ta den med deg inn på rommet..

har mob min på nattbordet jeg, bruker den som vekkerklokke.. Tror uansett ikke sambo hadde funnet mye spennende på mob min[:)]

år, hadde blitt steik forbanna, det viser jo litt at han ikke stoler på deg!!
min tlf er MIN tlf og min egen eiendel.. noe må man vell få ha i fred..
min mening[;)]

ORIGINAL: MiniMoi

Kunne ikke brydd meg mindre.. Jeg leser hans og han leser mine av ren nysgjerrighet.. Vi har ingen ting å skjule for hverandre så hvorfor ikke..

det gjør ikke meg noe om han leser, jeg ser på hans og han ser på min[:)] har ikke noe privat der inne som han ikke kan se [;)]

Vi leser alt..! Ingenting å skjule:)
Men det er jo litt rart han gjør det i smug liksom.. hmm..

Hadde spurt han rett ut om han leita etter noe[:)][&:]

Jeg hadde ikke brydd meg om han hadde lest på min mobil, har ikke noe å sjule der,for jeg leser litt på hans innimellom. [:)]

Hadde ikke brydd meg.. Kællen kan få se igjennom alle mld mine så ofte han vil, i skjul eller åpent[8|]

ORIGINAL: nate79

Hadde blitt litt irritert jeg selv om jeg ikke hadde noe å skjule.. Må jo ha noe privatliv, syntes jeg..

Jeg hadde ikke brydd meg om det, er ikke noe spennede der uansett..

Kunne ikke brydd meg mindre..

Back
Topp