hmmm...tenker & grubler...

Cizza03

Forumet er livet
Jah jenter...sånn som det ser ut til så fikk jeg beskjed om at vi kunne bynne på nytt fryseforsøk når jeg får mens i mai...jeg skal ha tante rød på besøk fra ca.3 mai...viss det blir sånn så skal jeg sette inn egg på 17 mai...men da har de jo STENGT...[:@][:@]
Så jeg tenkte at viss jeg utsetter mens med primolut så kan jeg sette inn etter 17 mai...kan disse tablettene for å utsette mens ødelegge for ISCI???

For viss sykepleieren finner ut at jeg skal sette inn egg på 17.mai, så kommer hun til å si at jeg må vente til juni,men det har jeg IKKE lyst til,mener jeg har ventet nåkk nå altså...uflaks azz[:(]

Jeg bruker primolut nå for å utsette mens. Dette er i samråd med den i Tromsø. Vi skulle få starte opp neste syklus og siden vi skal reise på ferie så passa det litt dårlig å begynne nedreguleringen den uka. Vet jo ikke om jeg kommer til å reagere på sprayen, og orker ikke ødelegge ferien. Men til poenget; det skal ikke ha noe å si om man pruker primolut for å utsette mens. Noen med manglende mens får jo dette for å sette igang mens før oppstart av prøvevrør. Om du er usikker anbefaler jeg deg å ringe dem og legge frem problemstillingen. Det gjorde jeg og det gikk helt fint.

Lykke til!

går du på medisiner? eller er det innsetting i vanlig syklus?

har du EL på 17 mai da? Eg får innsetting 2-3 dager etter EL [8|].....

Jeg går ikke på medisiner...skal bynne på progynova på første mensdag i mai...jeg er egentlig ikke så veldig usikker,men tenkte å høre med dere...primolut er jo bare for å utsette mens da..hva er EL egentlig???
Jeg har ikke EL...men skal i følge syklusen sette inn egg på 17mai,viss alt går som det skal,men den dagen har de jo stengt...jeg vil ikke vente til juni...:/

Hihi cizzyen, tenk om du slipper å bekymre deg for dette da..[:)] Håper så på at du er gravid nå, venter spent på videre oppdatering utover i uken (helst test-rapport imrg da.. hihi[:D])

hihi[;)] ja det hadde vært noe det...[:D]

jeg har ingen test,så tror ikke jeg får testet før tirsdag...[:@]
men,men...håper at tante rød ikke kommer på besøk denne måned,hun er altså ikke velkommen her nei...hahaha[:D]

Helt enig med deg. Tanta kan holde seg lant unna nå. Lykke til. [:)]

takk,ja hun er å må holde seg borte...vil ikke se noen spor på lenge azza...hihi[:D]

Men gjør det så mye da, jeg trodde det var mulig å sette inn mandagen - tirsdage  etter også, for du er jo ikke avhengig av el, men av tykkelsen på livmorslimhinnen. Men jeg kan ikke så mye om dette da, menlogisk sett så ser jeg ingen ting feil med å sette inn litt senere enn normalt når det gjelder fryseegg.

Twinanne: ja jeg er enig med deg der..men i påsken kunne de ikke sette inn noen dager etterpå..da var det oxo fryse-egg...
men jeg tror heller ikke at det skal gjøre noen forskjell...men viss tr kommer nå,så blir syklusen min forsøvet..så da blir det forhåpentligvis etter 17 mai..hmmm...spent nå jeg...håper jo tr ikke kommer...hihi[:)]

Back
Topp