hmmm, oppdatert

jc

Gift med forumet
Lurer på om jeg egentlig mister den lille spiren...har hatt litt brunt "utflod" i dag, ikke så masse men ganske så brunt.
Har aldri mista før, og sist svangerskap hadde jeg ikke noe sånt. Så har liksom ikke peiling på hva jeg skal "forvente".
Skal ringe legen i morgen...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Snakka med legekontoret i dag, jeg skulle bare slappa av for det var ganske vanlig:-)

Langt er du på vei da??? Og var det en super sterk pos test du hadde? 

For jeg hadde små blødninger/brunt på papiret med Emilie i uke 6, men de kunne ikke se om jeg hadde mistet på ul. Men de så en hel og fin fostersekk og anntydning til Emilie <3...

Så kan være en såkalt hormonell blødning som jeg hadde :)

Håpet er ikke ute føre du foss blør, pleier jeg og si :)

Vet ikke helt hvor langt jeg er på vei...men ca 5 uker. Tok en test torsdag på ettermiddagen, strek nesten før den var i kontakt med urin;-) så tok jeg en ny fredag morgen, superstrek med en gang da og. 
Var hos lege fredag å fikk utvendig ul, (har så ustabil syklus at jeg kunne har vært 12 uker...) han klarte ikke se så mye annet enn at jeg var gravid (hadde ikke tid til innvendig ul da). Skal tilbake om to uker.  

Ja, om du mister kommer du til å blø mer enn vanlig mensen, så du får vente å se! Jeg krysser fingrene for deg, og så håper jeg legen kan gi deg mer svar!!
KLEM!

takk for det:-)

Er det brunlig, så er det vel rester fra tidligere som kommer. 
jeg blødd litt brunlig/rødt i begge mine tidligere svangerskap, uten at det var noe galt. Nå er det nesten unormalt for meg å være gravid igjen uten å blø. :) 

Jeg har også hatt litt brunt blod de andre gangene, men den gang jeg mistet blødde jeg mye mer enn ved mens og hadde sterke smerter. Det er nok bare rester ja :)

Dette behøver ikke å bety du mister, men ta kontakt med lege hvis du bekymrer deg. Lykke til :) 

ja jeg skal ringe legen i morgen, har heldigvis fastlege med ul;-)
ikke kommet mere brunt utflod...

brunt blod er sjeldent farlig, det er friskt blod du skal uroe deg for.

Derimot starta min siste SA med brunt blod som gikk over i til en kraftig blødning etter 4 dager. Det verste med blødninger tidlig i svangerskapet er at man bare må gå å vente...

Håper spira holder seg fast!

Back
Topp