Hmmm ....Noen som veit ? :-) ( ang eggløys)

Saaraa

Betatt av forumet
Fekk postetiv eggløysingtest Torsdag 16 Februar . Babyverden viser at med min syklus, skal jeg ha eggløys 13 feb , og fruktbar periode 10-15 feb .
Kan de stemme at jeg hadde eggløysning den 16 feb ? å bli gravid etter den eggløysinga?  Test streken va då sterkare en kontroll streken :-) 

har slike billige graviditets strimmler , som jeg tester hver dag, negative til no:-( Meno m de stemme at ej ha eggløys den 16 feb , er de vell lit tidleg å teste:-) :-)

SPENT :-) Lykke til alle sammen :)) Klem fra meg !!!

Babyverden tar bare gjennomsnittet av syklus. Spørs om du har skrevet at du har 28 dagers syklus eller noe annet. Jeg pleier å ha 28 dager, men her var også el forsinket i forhold til hva babyverden mente. Derfor er jeg glad jeg tester etter el også
Så denne mnd tror jeg at jeg har 32 dagers syklus...

Er fullt mulig at du er gravid, men testene blir nok ikke positive før et par dager før IKM. (Den dagen du venter mensen...) Sånn som jeg har forstått det, så kommer alltid mensen 14 dager etter el. Så du må nok smøre deg med tålmodighet til slutten av neste uke tipper jeg...

Lykke til!!!

Ja, skjønner at du er spent!
Det tidligste jeg har sett positive graviditetstester (på fertilityfriend.com hvor du kan søke i andre kvinners syklus-grafer og notater) er 9 dager etter eggløsning.
Selv testet jeg negativt både 9 og 12 dager etter EL sist gang, og så positivt 15 dager etter.  
Så det gjelder å smøre seg med tålmodighet.  Selv om det er tilnærmet lik umulig!

Hold oss oppdatert :)

takk for kjappe svar:-) då får jeg bare smøre mei med tolmodighet :-) :-) Satse på spiren snart sitter :-)
Har prøft siden Juli :-) Like spennende kvar månede. Men dei to siste månedane har eg prøft eggløysnings testar, håper de hjelper :-)))

tvi tvi til dokke .:)

Det er ikke altid eg løsningen er 14 dg før mens heller.... Ei veninne har eggløsning en uke før mens... Så hun har problemer med å få spiren til å sitte.... Så det er meget mulig du hadde eggløsning den 16 ;) masse lykke til videre med å få spiren på plass ;)

mammacath skrev:
Det er ikke altid eg løsningen er 14 dg før mens heller.... Ei veninne har eggløsning en uke før mens...

Lutealfasen-altså tiden fra eggløsning til mens- er som regel mellom 10 og 16 dager. Noen få har kortere (og kanskje lengre, det vet jeg ikke). Men den er alltid like lang for en og samme kvinne, så hvis du vet hvor lang tid det har tatt i en eller annen syklus, så tar det like lang tid nå. En fin måte å få oversikt over det er å ta temperaturen hver morgen på samme tidspunkt før du har stått opp, og legge merke til når den stiger. Når den stiger har du nemlig hatt eggløsning. Fertilityfriend.com har et veldig bra program hvor du kan føre temperatur og andre tegn, og som gir deg beskjed om når du hadde eggløsning. Gjør det lettere å planlegge og å time befruktning ;)

Back
Topp