Hmmm, noen som meg :o)

BabyHaga

Blir kjent med forumet
Har nå vært inne å leste flere innlegg der jeg tror nesten samtlige skal vite om det blir prins eller prinsesse..
Er det noen som meg som ikke skal vite??

JEPP!  vil ikkje vite det denne gangen heller!
Vente må man jo uansett ikkje sant ? ;) Eg syns det er utrolig spennende! og skal fint klare å vente på overraskelsen vår :) Går ikkje på 3D heller.... holder lenge vanlig ul for min del :)

Vi vill heller ikke vite nei, viste heller ikke med forrige.... :)

Nei, jeg skal vite. Ser ikke noen grunn til å ikke skulle det. Det gjør jo forberedelsene litt lettere og moro spør du meg.. Hva er grunnen til at dere som ikke vil vite, ikke vil det?

Jeg skal vite, jeg er mer interessert i hvem som kommer ut enn om jeg skal kjøpe rosa eller blått. Det er mer praktisk å vite kjønnet mtp navn og kleskjøp synes jeg. Det er mye mer en overraskelse hvilken person det er som kommer :-D

Tweak skrev:
Jeg skal vite, jeg er mer interessert i hvem som kommer ut enn om jeg skal kjøpe rosa eller blått. Det er mer praktisk å vite kjønnet mtp navn og kleskjøp synes jeg. Det er mye mer en overraskelse hvilken person det er som kommer :-D

Sign ;)

skal heller IKKE vite:) Visste ikke med første heller og det var så gøy og spennende!!! Ang klær så trenger man jo ikke å ha ALT på forhånd, vi hadde en del basicklær i nøytralefarger (beige, brunt, hvitt) og klarte oss utmerket med det, når vi fikk besøk og gaver ble det fort nok masse lyseblått i tilegg;) Følte at hele fødselen var liksom "ekstra verdt det" når vi endelig fikk møte babyen som var en liten Prins:) Navn hadde vi uansett bare tenkt litt på, følte at vi måtte møte personen uansett;) Tror alle må få gjøre som de vil, men få klarer nok det vi gjør jenter;)

Jeg vil vite, visste med første også og synes det var så kos <3

Jeg visste ikke med nr. 1 men denne vil jeg vite, litt for å prøve begge deler. Også kunne jeg tenke meg å ha litt mere kjønnsrelaterte ting til babyen klart denne gangen. Men var veldig spennende å ikke vite også. Jeg var sikker på at det var jente i magen min men da jeg fikk se prinsen min så ble jeg så overrasket :) Var gøy det også.

Viste ikke sist, skal ikke vite det denne gangen heller. Syntes det var veldig spennende

Vi skal mest sannsynlig IKKE vite. :-)

Men en annen ting BabyHaga...kan du forsøke å gjøre noe med signaturen din? Den er fryktelig laaang...

Vi skal ikke vite! :-) Min første, sambo's 3. Han visste med de to første

Vi vil ikke vite, for to venninner hadde fått beskjed nå i sommer at de skulle ha jenter og begge to fikk gutt. Så syns vi det er spennende å vente, jeg visste ikke med nr 1 heller, blir liksom enda mer spennende da, hvis det går ann..! ;)

Back
Topp