hmmm...nav...

MariaKA

Elsker forumet
nå sitter jeg her i telefonkø til NAV forvaltning, for jeg hadde en liten følelse av at noe kom til å bli feil denne måneden.
OG bra var det at jeg ringte, for hun som tar telefonen sa at det ikke er registrert noen utbetaling på meg i januar... ??? ja så nå sitter jeg har i kø for å få snakka med de som kan fikse det da...

BRA jeg ringte..

oj!!![:@] fikk du for lite penger denne mnd.

Så bra du ringte! Jeg må si at jeg er så utrolig glad for at jeg får vanlig lønn fra jobben min og at de må ordne opp med NAV!

Jeg har enda tilgode å kontakte NAV og få et godt svar som jeg har tillit til.... Jeg ringte de her om dagen for å høre om arbeidsgiver måtte sende inn ny bekreftelse på ferie siden jeg skulle ta to feriedager til. Jeg måtte forklare saken 5 ganger før hun forsto hva som var problemstillingen. Det er jo mulig at jeg er utrolig dårlig på å forklare, men så komplisert var det ikke [;)] (Jeg skulle flytte ferien min en uke frem + legge til to feriedager siden jeg fødte for tidlig. Slik planen lå, var jeg ferdig med permisjonen før jeg rakk å begynne på ferien. Så da skulle jeg bare vite om de måtte ha dette på nytt fra arbeidsgiver.)

ORIGINAL: henriette25!

jeg skulle ta to feriedager til. Jeg måtte forklare saken 5 ganger før hun forsto hva som var problemstillingen. Det er jo mulig at jeg er utrolig dårlig på å forklare, men så komplisert var det ikke (Jeg skulle flytte ferien min en uke frem + legge til to feriedager siden jeg fødte for tidlig. Slik planen lå, var jeg fer

hmm...nei, så ut til at jeg skulle få ingen penger denne måneden... Men hun fiksa det fort da, så de kommer i dag=)

Jeg fikk 2000 mer en før.. men det er vel pga skattekortet sikkert?

ORIGINAL: MariaKA

ORIGINAL: henriette25!

jeg skulle ta to feriedager til. Jeg måtte forklare saken 5 ganger før hun forsto hva som var problemstillingen. Det er jo mulig at jeg er utrolig dårlig på å forklare, men så komplisert var det ikke (Jeg skulle flytte ferien min en uke frem + legge til to feriedager siden jeg fødte for tidlig. Slik planen lå, var jeg fer

hmm...nei, så ut til at jeg skulle få ingen penger denne måneden... Men hun fiksa det fort da, så de kommer i dag=)

Så bra det ordnet seg og at pengene kommer så fort!!! [:D]

tuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for denne tråden for nå ringte jeg nav også og her var det visst en feil hos meg også!!!!
[:'(][:)]

nå sitter jeg her i telefonkø til NAV forvaltning, for jeg hadde en liten følelse av at noe kom til å bli feil denne måneden.
OG bra var det at jeg ringte, for hun som tar telefonen sa at det ikke er registrert noen utbetaling på meg i januar... ??? ja så nå sitter jeg har i kø for å få snakka med de som kan fikse det da...

BRA jeg ringte..

ORIGINAL: annelise og feliks

tuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for denne tråden for nå ringte jeg nav også og her var det visst en feil hos meg også!!!!

BRA jeg ringte..

virker som om de roter litt nå i januar ja... er visst ikke så lett det her..

kan det være kluss hos flere da? hva er greia med dette med skatten?[8|]

har ikke fått lønnslippen ennå..

ORIGINAL: [Malin]

Jeg fikk 2000 mer en før.. men det er vel pga skattekortet sikkert?

kan hende de har trukket for mye skatt. mange som har blitt trukket 36% som egentlig skal trekkes av bi-inntekter. det har skjedd her

ja, jeg skal ha gradert uttak siden jeg nå jobber 20% men de har gjort omvendt, 20% hjemme og 80% jobb så da skulle jeg ikke få noen penger i det hele tatt!!!

enda godt du skrev her inne så jeg ringte inn med en gang[;)][:)]

ORIGINAL: annelise og feliks

BRA jeg ringte..

virker som om de roter litt nå i januar ja... er visst ikke så lett det her..

Back
Topp