HMMM..... Lurer på ..........

..*||Susanne89||*..

Elsker forumet
................................... om det er kort tid før snuppa kryper eller kryper millitærstillingen[8|]....
hun automatisk stiller seg opp på kne med strake armer...
men fra der av blit hun forvirret[:)]...
står og vingler fram og tilbake med rumpa[8D]...
synes så synd på henne der hun står ogvil frem men aner ikke hvordan[8|]..
men litt søtt og se på og[:)][:D]..
av og til har hun hoppet litt frem med begge bena samtidig[:)]...

hvor lang tid gjikk det fra deres skatter var oppe på kne, til å kunne krype??????[:)]

nobody som ville fortelle???[8|][8|][8|][8|][&o][8D][:)]........

Det er veldig forskjellig men Marie holdt på sånn i ca. en mnd tror jeg. Vi har latt henne finne ut av alt sånn selv så hun har gjerne brukt litt lenger tid enn hun kunne.

ORIGINAL: Eirin_3

Det er veldig forskjellig men Marie holdt på sånn i ca. en mnd tror jeg. Vi har latt henne finne ut av alt sånn selv så hun har gjerne brukt litt lenger tid enn hun kunne.

okay[:D]....nei vi gjør ingenting heller[:D]...hun får ta sin tid[:D]...
det gjikk sånn ca 1mnd fra hun rullet til hun ålet seg frem, så kan vere samme nå med krypinga[:)]...

Tok en og halv måned fra han stilte seg på knær til han krabbet. Han lærte seg å åle samtidig som han stilte seg på knær, så han kom seg frem på den måten frem til han kunne krabbe.

Du må nok bare være tålmodig, for hun finner ut av det selv:)

ORIGINAL: Camilla_21

Tok en og halv måned fra han stilte seg på knær til han krabbet. Han lærte seg å åle samtidig som han stilte seg på knær, så han kom seg frem på den måten frem til han kunne krabbe.

jojo er tolmodig jeg[:D]...
jeg var bare nysgjerrig på dere her inne sine barn[8D]..

ORIGINAL: ..*||Susanne89||*..

ORIGINAL: Camilla_21

jojo er tolmodig jeg[:D]...
jeg var bare nysgjerrig på dere her inne sine barn[8D]..

Hihi! Skjønner det vettu![:)] Som sagt tidligere så følger de jo sitt eget tempo. Noen er tidlig ute, mens andre kommer etter litt senere[:D]

Husker ikke helt når hun gikk opp på kne selv[8|]. Hun satt som regel bare på kne i senga å gråt å ville utav om kvelden, når jeg kom inn[8|] Hun vill aldri ligge på magen før, så det var ikke så mye opp på knestilling da på gulvet.Ble bare sint fordi hun ikke ville ligge der.
Men det var ikke lenge fra hun ålte seg, til at hun fant ut at hun heller kunne krype. Bare 3 dager[:)]

Hihi, så søt lille Thea er, sikkert rett før hun kryper framover nå ja[:)][;)]

david begynte å åle seg den 17.november[:)] nå gård i racerfart! han og står å vugger i krabbestilling men har enda ikke skjønt hva han skal, vil heller ikke presse han[:)][:)][:)] han får ta den tiden han trenger! snuppa di kryper nok snart,og hun har garantert tatt igjen allepå sin alder[:D]

Back
Topp