Hmmm.. Litt navnehjelp igjen....

Jeg synes det hadde vært fint med bokstavrim i navnet i og med at storesøster har det. Synes forøvrig at Orion Olai var veldig pent :)
 
Orion Oleander :)
 
Jeg syns Orion Aleksander er nydelig. Litt langt, men dere bruker vel bare Orion (og bare Luna?) i hverdagen? Selv om det ikke er helt bokstavrim, så er det i nærheten med to vokaler....
 
Her har vi en spiseplass som heter orion, så forbinder d med pizza :p men er ett fint navn da;)
 
Jeg syns Orion Aleksander er nydelig. Litt langt, men dere bruker vel bare Orion (og bare Luna?) i hverdagen? Selv om det ikke er helt bokstavrim, så er det i nærheten med to vokaler....
Det hadde kubbet fungert, selv on drt er langt. Men konner ikke til å ha topplistenavn :p (sær på det..? Neida o_O )
 
Jeg og likte det. Får garantert ikke med samboer på det, da han ikke liker Olai :-(

Kan jo tenkes at han liker det når det er sammen med et annet navn? Mannen her hater navnet Leonora, men sammen med fornavnet liker han det og det var faktisk han som nevnte det navnet :)
 
Kan jo tenkes at han liker det når det er sammen med et annet navn? Mannen her hater navnet Leonora, men sammen med fornavnet liker han det og det var faktisk han som nevnte det navnet :)
Har spurt allerede.. Er visst dårlige assosiasjoner som gjør det.. Da er det vanskelig :p Hehe
 
Ja det skjønner jeg. Skal jo også sies at Olai er et av navnene som rimelig sikkert kommer på topplista :p blitt veldig populært i de siste åra :)
Ja, det er det og.. Liker navn jeg ''vet'' ikke er typiske topplistenavn jeg... =)
 
Ja, det er det og.. Liker navn jeg ''vet'' ikke er typiske topplistenavn jeg... =)

Jeg og gjør det... Selv har jeg ho en datter som heter Leah, elsket navnet fordi det ikke var så vanlig den gang :p så feil kan mann ta ;) hehe...
 
Jeg og gjør det... Selv har jeg ho en datter som heter Leah, elsket navnet fordi det ikke var så vanlig den gang :p så feil kan mann ta ;) hehe...
Hehe, ja Leah har jo tatt helt av de siste åra!!! o_O :p
 
Det hadde kubbet fungert, selv on drt er langt. Men konner ikke til å ha topplistenavn :p (sær på det..? Neida o_O )

Jøss, jeg følger ikke med. Hvilken plass er Aleksander på? Tenker du hele topp 100? Det er mer utfordrende:p
 
Jøss, jeg følger ikke med. Hvilken plass er Aleksander på? Tenker du hele topp 100? Det er mer utfordrende:p
Vet ikke hvilken plass akkurat nå. Er nok ikke topp 10 nå, men godt oppe på topp 100. Prøver helst å unngå det, så godt det går hvertfall.. Men Aleksander er et slikt navn som fort kan havne på topp 3 om 2 år og.. Det vil jeg ikke :p
 
Det har det virkelig. Heldigvis var det ingen i barnehagen, og heller ingen i klassen som heter det nå så det kom noen år etter oss heldigvis...
Det er jo bra da hvertfall.. Her iføler jeg ''alle' heter det for tiden o_O
 
Back
Topp