Hmmm, kjenne babyen?

lykkeliten90

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Føles slik ut... er bare 11+3. Er det fysisk mulig? Kjente tidlig sist, men ikke før uke 15. Kjennes ikke ut som luft, mer som leamus eller noe helt nederst i magen.

Tror nok det er litt tidlig altså... Kjente selv "bobling" i uke 15-16 sist:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Aner ikke.. Har kjent i uke 16 (nr1) og uke 14 (nr2), så tenker at det kan jo snart skje! Og har jo hørt om de som kjenner i uke 12, jeg er jo bare dager fra det!!

Er jo ikke alltid så lett å vite første boblingen at det er det det er, så du får bare kjenne om det fortsetter, hvis det er sånn at det er mulig å kjenne så tidlig så vet du det etterhvert.

Synes selv jeg kjenner noe og er 11+4. Kjenner ihvertfall at det "jobbes" nede der :p Gleder meg til jeg virkelig kjenner og ikke er noen tvil om at det er baby som rører på seg :)

Kjente i uke 14 sist, bare pittesmå bevegelser/bobling/leamus. Tror ikke jeg har kjent noe enda.

Jeg kjente noe som føltes som en fisk som sprellet på land i uke 12 sist. Dette var på akkurat samme sted i flere dager. Spurte legen min, og hun sa det var babyen. Den lå så langt fremme, at det var faktisk mulig :) (var på ul i uke 12, så de så at den lå langt fram) Så det KAN være det, men det er jo veldig tidlig....

Kan ikke skjønne at det er noe annet. Har jo vert gravid før, og det er helt likt... ikke noe luftbobler iallefall. Men syns også det er tidlig. Er på samme plass, og har kjent det flere ganger i dag! I følge tidlig ul, så er jeg 12 uker, men skulle følge menstermin frem til oul.. blir spennende å se da.

Jeg har kjent liv tidlig begge gangene, første gangen var jeg mellom 15 og 16 og enda tidligere sist gang.. Har ikke kjent noe ennå, men er ganske rart hvor forskjellig det er mellom når man kjenner liv :) Har man kjent "den følelsen" en gang før, så er det lettere å kjenne den igjen vil jeg tro :) Gleder meg til å kjenne liv!

Jøss så tidlig dere kjenner! Heldige da:) Kjente ingenting før ca uke 19/20 sist jeg :p

Håper jeg kjenner det tidligere denne gangen enn sist. Da måtte jeg vente til rundt uke 19 hvis jeg ikke husker feil.
Må være en herlig følelse å kjenne det så tidlig :)

hehe... tror det bare er en... sist jeg sjekket var det iallefall det=) Men har kjent det på samme plass både i dag å igår, så velger å tro det er babyen=) hehe

Jeg er gravid med tvillinger, og jeg er overbevist om "boblerushet" jeg har kjent er ungene... Er 12 uker nå. Jeg vet det er tidlig, men skjønner ikke hva annet det skal være..;) på ul så man også at de beveget seg mye.

Men barnet er jo liten i disse ukene ..hvordan kan det være mulig å kjenne noe;) da mener jg så tidlig som i uke 12 og sånt? . Jeg så også på min tidlig ul at det var masse liv der , men der er uke 10 da;) Heldig som kjenner dt så tidlig. Sist gang kjente første bevelgelse i uke 17.

Jeg kjenner også bobler og sånt, men kan det virkelig kjennes sååå tidlig (etter menstermin er jeg 11+1 i dag)?
Første spark kjente jeg sist 17+4, tror jeg ikke kjente noe særlig før det da.

Jøss så tidlig dere kjenner! Heldige da:) Kjente ingenting før ca uke 19/20 sist jeg :p

Jeg kjente heller ingenting før uke 20/21.
Var jo litt små bobbling å sånt men det var ikke før i ca. uke 21 jeg kunne lissom WOW, yes det er en baby inni der :P

Sist kjente jeg ikke noe før i uke 19/20 :)
Håper jeg kjenner litt tidligere nå :)

Det skjer jo ting i magen, så at man kjenner noe, det er ikke så utenkelig. Om man kjenner fosteret er nok noe helt annet. Det er jo bare så vidt noen cm, og ligger godt innpakket. Jeg kjenner også ett eller annet i magen, enten er det bare sammentrekninger eller luft, og til tider er det fantomspark, som jeg har hatt siden førstemann. Noen kjenner det tidligere enn andre, men jeg må være helt ærlig å si jeg ikke tror man kan kjenne fosteret i så tidlig :(

Men jeg tror man kan... for kjenner også bobler som er luft, men det er ikke det samme som dette... har ikke kjent det ofte, og det er veldig svakt da. Men jeg velger å tro det=)

Back
Topp