Hmmm, kan jeg være gravid???

Aninejenta

Andre møte med forumet
For første gang har jeg en skikkelig mistanke om jeg er gravid...
Har prøvd lenge nå... Min syklus er så godt som alltid på 25 dager. I dag er jeg på dag 29. Tok en test på dag 25 fordi vi var bedt på fest, men det har jeg funnet ut i etterkant at var for tidlig å teste. Jeg tok ny test i dag/kveld. Ingen strek... Men så leste jeg i pakkningsvedlegget at det er best å teste med morgenurinen. Vil det si at det fortsatt er håp? Har en test igjen. Ville dere tatt den i morgen tidlig, dag 30, eller ventet ennå lenger?
 
Håper noen kan svare på mine spørsmål da jeg er helt fersk i gamet...
 
Hilsen Aninejenta
 
Så lenge tanta ikke dukker opp er det jo håp! Jeg testa ikke positivt før lenge etter det jeg trodde var ikm. Lykke til! Morgenurin er mer konsentrert og dermed lettere å få positiv tidligere.
 
Håper du er gravid!!![:)][:)][:)] Masse lykke til! Jeg ville ha ventet et par dager og så testet morgenurinen..men det er nå meg da, ikke alle som klarer å vente så lenge.
 
Tusen takk for alle svar!
Da fortsetter jeg å leve i håpet[;)]
 
Vil gjerne spare min siste test et par dager, men jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg tror den går føyken i morgen tidlig gitt...[:)]
 
Hilsen Aninejenta
 
 
Lykke til i mårra da[:D]
 
[:(] Negativ test på morgenen i dag, men tante rød er fortsatt savnet - så da kan jeg jo ennå håpe...
 
Hilsen Aninejenta
 
Usj da...
Men som Maur sa; så lenge tanta ikke kommer er det håp!
Får bare fortsette å krysse fingrene...
Hold oss oppdatert, da!
 
Back
Topp