Mr.Darcy
Gift med forumet
Mitt kjennskap til vogner er svært så begrenset. HAdde en quinny freestyle, som jeg var kjempefornøyd med....men etter mye negativ omtale osv kvittet jeg meg med den. Gikk så til innkjøp av en simo kombi, som nå skal selges, fordi den brukes ikke og den er for stor og tung. Pr.dags dato bruker jeg mest søskenvogna...men til sommeren er jo eldstemann 3 år...så da bør han slutte å sitte i vogn. Sliter så litt med hva jeg skal gjøre med minsta som pr. dags dato er 9 måneder.
JEg har en emmaljunga scooter, som jeg er superfornøyd med (var egentlig tiltenkt storebror), MEN:
-den er litt åpen, og lite lun
-hun sitter feil vei
Men jeg digger at den er så god å kjøre og liten og lett.
MINE KRAV TIL VOGN:
-liten og lett, ihvertfall mindre enn simo kombi vogn
-lun og god
-sittedelen kan has begge veier, eller vendbart håndtak
-gode hjul som kan trille såvell som på bare veier, som masse snø og grus
-ikke så veldig kostbar
-4 hjul (eller mer)
Hvilken vogn er å anbefale???
(har snuset litt på carena free, brukt emmaljunga city jet og brukt Herqules Razor 4)
Kan bare si følgende....bugaboo er ikke aktuelt. Liker ikke designet, og den er alt for dyr både som ny og brukt...
JEg har en emmaljunga scooter, som jeg er superfornøyd med (var egentlig tiltenkt storebror), MEN:
-den er litt åpen, og lite lun
-hun sitter feil vei
Men jeg digger at den er så god å kjøre og liten og lett.
MINE KRAV TIL VOGN:
-liten og lett, ihvertfall mindre enn simo kombi vogn
-lun og god
-sittedelen kan has begge veier, eller vendbart håndtak
-gode hjul som kan trille såvell som på bare veier, som masse snø og grus
-ikke så veldig kostbar
-4 hjul (eller mer)
Hvilken vogn er å anbefale???
(har snuset litt på carena free, brukt emmaljunga city jet og brukt Herqules Razor 4)
Kan bare si følgende....bugaboo er ikke aktuelt. Liker ikke designet, og den er alt for dyr både som ny og brukt...