Mammat4sesser
Gift med forumet
Jeg er slik at jeg aldri gaar over mensen.. Har vert litt tull etter at jeg gikk paa p-piller,men den pleier aa komme til ca da den skal.. Ikke noe over 28 dager i mellom.. I dag er det dag 29. (kan jo selvfolgelig hende den er litt treig da)
Trodde den var paa tur i gaar,for kom litt lyserodt paa papiret naar jeg torket meg (beklager detaljer
) Men,den har fortsatt ikke dukket opp...
Sku egentlig i veien aa faa satt inn en hormonspiral,men ikke kommet saa langt enda,saa bruker ikke noe prevansjon naa! Saa er jeg gravid,er det IKKE planlagt for aa si det slik..
Han der mobile spaamannen sa at jeg kom til aa bli gravid ganske saa snart,kanskje det stemmer!?
Hvis jeg ikke har faatt mensen til fredag saa faar jeg ta en test tror jeg...
Trodde den var paa tur i gaar,for kom litt lyserodt paa papiret naar jeg torket meg (beklager detaljer
) Men,den har fortsatt ikke dukket opp... Sku egentlig i veien aa faa satt inn en hormonspiral,men ikke kommet saa langt enda,saa bruker ikke noe prevansjon naa! Saa er jeg gravid,er det IKKE planlagt for aa si det slik..
Han der mobile spaamannen sa at jeg kom til aa bli gravid ganske saa snart,kanskje det stemmer!?
Hvis jeg ikke har faatt mensen til fredag saa faar jeg ta en test tror jeg...