Hmmm... forsvinner litt jeg!

panterinnen

Gift med forumet
Kommer ikke til å være så mye her remover, vet faktisk ikke helt hva som er grunnen.. Tror faktisk jeg er litt smålei av denne dataen. Selvfølgelig dukker jeg innom i ny og ne men tror jeg må ta meg en pause nå!

Dere som nå døøøøøøøøør av sorg pga denne opplysningen kan få msn adressa mi også kan vi prates der [:D]

Snakkes folkens!!

Åhhh, panterinnen da! hadde jo vært så koselig å ha deg her inne. Du kan jo være her innimellom når du gidder? Jeg er litt tilogfra ettersom jeg har tid og lyst!

Men kommer til å savne deg altså!

Klem, M

Skjønner deg veldig godt jeg! Men jeg har sikkert helt andre grunner enn deg! Velkommen tilbake! [:)]

Om du føler det sånn synes jeg du gjør rett i å ta en pause... vi er sikkert her fremdeles når du er tilbake så. Ser frem til å se deg igjen panterinnen, og i mellomtiden må du ha det bra!!

sånn er det bare, blir litt lei innimellom jeg og, men det blir jo ekstra artig når en kommer tilbake igjen. Ettersom jeg har vært borte et par uker nå så er jeg helt hektet igjen. Nå har jo ikke jeg vært med så lenge heller da...[8|]
Du vil bli savnet!!!

Har tlf nr ditt jeg, så vi kan jo tekste når du får orden på tlf din...

håper du kommer tilbake snart da!!
blir nok godt med en liten pause, data kan man bli extremt lei av til tider.
kos deg masse!![:)]

ha det bra så lenge da[:)]kan du lade opp litt[:)]

Back
Topp