hmmm dette blir rart

VilSåGjerne

Forumet er livet
eg skal på pub, og eg skal drikke FANTA[8|][8D][:D] ikke likt meg,langt ifra. alle kommer til å tro at eg e gravid i dag hihi[:D]

samboer skal på jobb,jobber av og til som dørvakt,så eg vil ikke være leine hjemme. så vi skal på puben der vi e hver eneste helg,drita fulle[8D][:D]

du får kose deg med Fanta, ellers et annet tips, du kan jo ta en "Micke mus", men det har de sikkert ikke der. Men det er kjempe godt Cola med vaniljeis oppi, he he...også veldig populært i barneselskap, jeg digger den i allefall.

I morgen skal jegpå sånn fest med vin til maten, og mere alkohyler etterpå, og det blir rart å drikke brus ja[:)] Ikke for det, har hendt før det at jeg ikke har drukket i sånne sammenhenger[:)]
Men, jeg sjangler sånn at folk tror nok jeg er drita likevel[&:] 
Kose deg masse med fantaen din[:D]

Hva med alkoholfrivin, muncholm, alkoholfrie drinker?? Det er mange muligheter. Kos deg uansett [:D]

hehe. skjønner hva du mener..
du har så fine tickere...jeg får bare plass til en..hmm

ORIGINAL: babytutta

vist du tar vekk det du har skrevet så får du plass til to stykk[:D]

det gikk bra i går, og i dag e jo eg glad for at eg ikke drakk,for eg e ikke fyllasjuk[:D][:D][:D][:D]

var der i noen timer,så kom en venninde av oss som var edru,så vi to kjørte te byn å kjøpte oss kebab[:D] så kjørte vi  tilbake og då var folket kommet seg ut. så vi gikk inn og så på at alle som jobber der vasket[:D]

så kvelden gikk no[:D]

åååååå gud,fulle folk e så teite[:D] e d mulig? hihi[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: babytutta

vist du tar vekk det du har skrevet så får du plass til to stykk[:D]

nei har prøvd flere ganger før med bare to stk. men går ikke.

men har fiksa meg en nå da.hehe. synes den var stili å jeg;)

tenk at vi blir rugere heeeeeeeeeeelt samtidig hihi[:D]

Back
Topp