hmmm. dette blir noen tankefulle uker.

Saaraa

Betatt av forumet
Testet med clearv\blu digital med uke i dag tidleg , der stod 3+ ....for ca en uke siden , blødde eg mye på å av.....legen sier jeg skal bare betrakte at jeg er gravid , å se de ann ....:// Men siden jeg testet før helgen 2-3 uke på vei. og nå 3+ , betyr vell de at hcg stiger??? Men kan vell kansje bynde p synke om eg har spotnanabort? Offff,,,hater å ikke vite ....:( har murringer å ømme bryst ...og¨så litt lyst utflod? er dette normalt???
får bare vente å se...fekk ikke tidleg ul før 2 april :( 

Lylle til alle sammen :))

Vil gjerne høre fra flere som har LYKKES med å ha tidleg bløding i svangerskap :))

Hmm, det kan jo virke som om hcg stiger hos deg ja, ettersom du fikk 3+ nå. Må være vanskelig å ikke få vite sikkert ennå. Krysser fingrene for at du er gravid og at alt er i orden. Kanskje du mistet en tvilling? Det er visst mye vanligere enn man skulle tro.

:-) får bare krysse fingrer å tær.....så herlig å se gravid 3+ i skjermen .......håpehåpehåpe.....
Ringte jordmor siri , som de står omm på nett...ho nevnte faktisk at de va vanleg å blø dersom en mistet en tvilling eller om de va tvillinger....vi er svææært mange tvillinger i familien . så lov å håpe :)

Krysser at spiren sitter :)

godt å ha noken å dele ditte me :) Lykke til vidare alle sammen...håpe på å få vere her ilag me dokker .

Fikk du ikke mulighet til å ta blodprøver hos legen? Da får du jo se om hcg stiger eller synker:) Gratulerer foressten :)

Sku komme mandag å ta prøver, så legetime tirsdag:-)) spennende!!!kryysser alt!!!

Back
Topp