Hmmm.. bekymringsfullt?

babybaker

Flørter med forumet
De siste dagene har jeg hatt mye kynnere, tidvis vonde, og i går kveld så jeg at magen har sunket MASSE!! og nå i dag har jeg hatt mye brun utflod..
Som 3 gangsfødene er jeg ikke veldig bekymret for disse tingene hver for seg. Men nå som de opptrer sammen er jeg usikker på om jeg bør reagere?:/ noen som har peil?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hmmm..jøss... det var jo litt underlig at det skulle opptre samtidig! Hvor langt er du på vei da? Jeg tror kanskje jeg ville ringt føden og forklart situasjonen jeg :) Mest sannsynlig er det ingenting å bekymre seg for, men kjekt med en liten sjekk kanskje?

Krysser fingrene for at alt er bra :)

Jeg er 32 + 2... :/
I dette svangerskapet har jeg hatt 0 bekymringer hele veien..og tenkt at ungen kommer når den kommer osv og ikke noe styr og stress... så jeg blir så usikker på om jeg bare innbiller meg at dette er litt rart..

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt føden, sikkert ingenting galt.. men så slipper du å gå rundt og tenke på det og bekymre deg :) Lykke til!

Jeg er 32 + 2... :/
I dette svangerskapet har jeg hatt 0 bekymringer hele veien..og tenkt at ungen kommer når den kommer osv og ikke noe styr og stress... så jeg blir så usikker på om jeg bare innbiller meg at dette er litt rart..

Samme her... stresser null denne gangen! Men hadde vel stusset litt dersom jeg hadde havnet i din situasjon! Det behøver jo ikke være annet enn at kroppen din tidligere forbereder seg på fødsel enn før, men likevel... nei, jeg ville ringt ihvertfall :)

Jeg måtte ta ett bilde av magen nå, så kan dere se selv om dere syntes den har sunket, eller om det bare er meg.. bilde med den grå singletten er fra i dag, med treningstøyet er tatt 01.08..

Vedlegg

• 1376237126490.jpg
    1376237126490.jpg
    67,8 KB · Visninger: 108
Jeg måtte ta ett bilde av magen nå, så kan dere se selv om dere syntes den har sunket, eller om det bare er meg.. bilde med den grå singletten er fra i dag, med treningstøyet er tatt 01.08..

Ja, den vil jeg si at har sunket :) Vet du om hodet er festet eller?

Sist jeg var hos jm lå babyen i seteleie...!:/

Er jo vanskelig å si om det er noe å bekymre seg over eller ikke.. ville nok snakket med en jordmor bare for å høre.. ser magen har sunket veldig, men det kan også ha noe å gjøre med hvordan barnet ligger..kansje den har snudd seg og gått litt lenger ned i bekkenet?

★sender fra pipe-gjøken★

Nei, nå sjekker du :) Dette trenger man ikke tenke på! :) Jeg har ei i magen som tydeligvis ligger i tverrleie, så jeg håper inderlig hun snur seg med den rette siden ned før hun velger å feste seg... ikke noe festing av rumpa her nei!!
Men de fester seg gjerne seinere i andre/tredje++ svangerskap har jeg skjønt :)

Så er det viktig at du ringer FØDEN :) For jeg var jo så inne i hampen tett at jeg ringte legevakt forrige gang, da ble jeg jo sittende der i 4 timer :) Angret som en hund :)

Snakket med føden nå.. siden jeg ikke var så veeeeldig bekymret og ikke det kommer verken friskt blod eller regelmessige kynnere så kan jeg slappe av :-) de ville jo selvsagt ha meg inn om det endret seg.. men brun utflod og nedsunket mage kunne bety at jeg har begynt og modnes noe tidlig.. men det kan jeg ta med jm til tirsdag om ikke ting har endret seg før den tid :-)

Snakket med føden nå.. siden jeg ikke var så veeeeldig bekymret og ikke det kommer verken friskt blod eller regelmessige kynnere så kan jeg slappe av :) de ville jo selvsagt ha meg inn om det endret seg.. men brun utflod og nedsunket mage kunne bety at jeg har begynt og modnes noe tidlig.. men det kan jeg ta med jm til tirsdag om ikke ting har endret seg før den tid :)

Så ikke uvanlig med andre ord :) Det er godt å vite da :) Da får nurket holde seg der inne en laaang stund til :)

Snakket med føden nå.. siden jeg ikke var så veeeeldig bekymret og ikke det kommer verken friskt blod eller regelmessige kynnere så kan jeg slappe av :-) de ville jo selvsagt ha meg inn om det endret seg.. men brun utflod og nedsunket mage kunne bety at jeg har begynt og modnes noe tidlig.. men det kan jeg ta med jm til tirsdag om ikke ting har endret seg før den tid :-)

Godt å høre, og takk for oppdatering, gikk inn for å sjekke hvordan det gikk med deg :)

Min har også ligget i sete lenge, og dagen før ultralyd forrige uke skjedde det noe med fasongen på magen, og det så ut som den hadde sunket! Det viste seg på ultralyden at baby hadde snudd seg i hodeleie! Det kan ikke være det da?

Vært hos jm i dag! Og ser ut som om lillemann har snudd seg :) hun sa at dersom han snudde seg tilbake igjen til seteleie, så ville det bli ultralyd kontroll på sykehuset for og få det bekreftet, også var visst reglene slik nå at babyer over 4 kg ble tatt med keisersnitt! Men nå satser vi på at han ligger i ro ;)

Fraaa mobilen <3

Vært hos jm i dag! Og ser ut som om lillemann har snudd seg :) hun sa at dersom han snudde seg tilbake igjen til seteleie, så ville det bli ultralyd kontroll på sykehuset for og få det bekreftet, også var visst reglene slik nå at babyer over 4 kg ble tatt med keisersnitt! Men nå satser vi på at han ligger i ro ;)

Fraaa mobilen <3

Så bra at baby har snudd seg :)

Den regelen må være ganske "ny", for min mor fikk ikke ks når hun skulle ha min søster, og hun veide over 5 kg:eek::p hehehe...

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja jeg sa også det til jm, at jeg trodde de måtte ut den vanlige veien om man hadde plassen.. Men hun mente det var i forhold til sikkerheten til barnet at de tok ks nå over 4 kg.. Godt ting forandrer seg her i verden!!!!:D

Fraaa mobilen <3

Ja jeg sa også det til jm, at jeg trodde de måtte ut den vanlige veien om man hadde plassen.. Men hun mente det var i forhold til sikkerheten til barnet at de tok ks nå over 4 kg.. Godt ting forandrer seg her i verden!!!!:D

Fraaa mobilen <3

Ja det er jo kjempe bra at de tenker på det nå:D for min søster satt fast, og de var nødt til å brekke kragebeinet hennes for å få hun ut.. hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp