Hmm...

crispy

Elsker forumet
Denne amme tåken altså.. Husker ikke helt hva de sa på sykehuset..

Er det ikke slik at jeg som mor skal på 6 ukers kontroll også? Eller er det kun hvis det er noe spesielt? Hehe.
Hvis jeg skal så må eg vel snart bestille time til det. Hehe. Sebastian er 6 uker i dag! [:D]

Mor må bestille time hos fastlegen [:)].

ORIGINAL: Vildet

Mor må bestille time hos fastlegen [:)].

Hehe okei! Hva skal vi bli sjekket for egentlig?

Meg bare spurte hun om alt var bra, fikk resept på mini pillen og tok noen blod prøver....

Hos meg spurte hun om alt var bra, fikk GU også, lite behagli synes jeg... Har hørt nå at denne 6 ukers kontrollen faktisk er valgfri... Tror ikke jeg kommer til å ta den neste gang om alt går like bra under fødselen som denne gangen. Var jo mye vondere når hu dreiv å rota rundt me d "ande-nebbet" inni meg enn selve fødselen![:'(]

Men det er jo greit å få sjekka at ting er som det skal kanskje...å få ordnet me prevensjon å spørre om ting man lurer på å slik...[:)]

Alt er jo egentlig valgfritt da, mende anbefaler vel å ta en kontroll.. jeg har fått beskjed om å ta med urinprøve jeg da [8|] Skal på kontrollen neste uke, da er det 8 uker siden fødsel så skal sette inn spiral i samme slengen :)

Jeg bestilte time idag faktisk!
hos privat gyno..
Trodde alle skulle det??
Gruer meg..

Kenny er 6 uker i mårra! skulle vært på kontroll me han på helsestasjonen idag, men glemte det.. hehe ;P

Tror jeg vil få satt inn spiral...

Back
Topp