Hmm..

tidligerebruker

Elsker forumet
Vet ikke hva som skjer, men jeg mister bare mer og mer lysten..Det har ikke noe med samboeren min å gjøre, han er toppen! Har bare lite energi til overs. Vat liksom ikke hva jeg skal gjøre..
Noen som har opplevd det lignende?
 
Eg mistet totalt lysten en stund pga p-pillene eg gikk på......skiftet merke og alt ble topp[:D] no som eg er gravid har det gått litt opp og ned,mest ned egentlig hehe[8D] synes det er vanskelig med den store magen i veien.....
 
Samme her!
For ett par uker siden var sexlysten på topp, men nå er den virkelig på tur ned! [:(]
Men jeg skulle ønske sambo prøvde litt mer, nå er det bare ett kyss god natt og snu ryggen til.
 
her er det også ganske stille i leiren. jeg mistet helt lysten på min samboer. det eneste som frister er å sove på kvelden. på dagen sier dt seg selv, med en ettåring i huse er det likssom ikke noe vits å være spontan, værtfall ikke når lysten ikke er der. synes også det er ubehageli, er det flere som synes det?
 
(hade)heisann
 
Malene: Jeg opplever akkurat det samme, har ingenting med sambo å gjøre, men jeg bare har ikke lyst. Stakkars mannen blir jo tullete snart.

ORIGINAL: Cathrine76

Eg mistet totalt lysten en stund pga p-pillene eg gikk på......skiftet merke og alt ble topp[:D]





Kan jeg spørre hvilket merke du brukte, og hvilket byttet du til?
 
nei, er ikke gravid lengere. Mista i sommer. Jeg gikk først på trinidiol (eller noe sånt) og ble i svært dårlig humør! Så bytta jeg til Microgynnon, men ble gravid i mellom bytting av p-piller.Humøret ble mye, mye bedre etter jeg bytte, men mindre sexlyst. Lurer på om jeg må bytte igjen?! Noen som har vært gjennom noe lignende?
 
jeg og mistet lysten da jeg gikk på pillen, prøvde mange forskjellige merker, eneste som funket for meg var yasmin, da var ikke det noe problem lenger!
 
Hmm. Jeg får ta en telefon til legen.
 
Back
Topp