hmm..

jeg var sånn i begynnelsen jeg oxo...magen var helt flat om morgenen, men om kvelden så det ut som den kula, hehe!

men det gikk over når magen begynte og vokse mer...men utrolig irriterenes med luft og oppblåst mage[&:][&:]

takk før svar millemax
ja d e en smule irriterende..
e jo litt sånn smånervøs i tillegg spes sia æ e aleina om alt nu før tia. (barnefaren e på havet å jobber)
og har mistet før og fikk beskjed at æ då hadde 1-2%sjanse til å bli gravid

uff da....men da er det jo kjempe bra og høre at dere fikk det til, og at du har et nurk i magen[:D]

det går nok så bra skal du se....[;)]

lykke til...

hehe...da skjønner jeg...hehehe!

hender de må byttes ut de oxo....[:D]

takker så mykje før at du fikk opp humøret mitt i dag..
d trengtes har vært aleina heile dagen pga dåli vær å typen kan ikkje ringe så ofte sia han e ve bjørnøya å d kosta 28kr min.

uff, det er så grusomt...vet godt åssen du har det....

jeg og barnefaren har flytta fra hverandre, men er vel så og si sammen igjen nå uten at vi flytter sammen igjen med det første....se hvordan det går!

men uansett han har blitt sendt til larvik av jobben, har ikke sett han på 3 dager og er heldig hvist jeg ser han på lørdag....uff!!

mulig han blir der 1mnd[:(]

hvor lenge er han ute av gangen da??

føler med deg[:)]

denne turen bi han borte til 11.nov han reiste den 20.sep.
æ skulle egentli være me sia æ jobbe dær å men a ganske åpenbare grunner blei æ sykemeldt. (kan liksom ikkje driv på å løfte på 50kg blokke nu)

håpe d ordne sæ me dæ å barnefaren...

uff da, så lenge....

håper du får tiden til og gå da, du har jo alltids oss her på babyverden, her er det altid noen[;)]

syns det er korselig og snakke med folk jeg[:D][:D]

har ikke så mye annet og gjøre heller, så det er bare og prate i overflod for min del, hehe[;)]

hehe, begynner og våkne på denne tiden....hehe, nei da!

begynner og bli passe trøtt, men typen slutter ikke på jobb før ett, da er han på hotellrommet kl 01.30ca.....så må prøve og holde seg våken så man får sendt ett pr kose mld[;)][;)]

men ellers glad i og prate, ja!

ja d e nu heldivis bærre en time t du kan sense nån mld.
trur nesten æ må tå mæ rå t å ringe min kar rundt 0130 før då e han akkurat stått opp å bynne på vakt kl 0200

sover litt bedre bare man har hørt at de har det bra[:D][:D]

begynner og jobbe kl 02.00 ja.....hørtes ikke artig ut.....

min jobber vakter på 20 timer i strekk han.....skjønner ikke hvordan han klarer så lange dager med lite søvn, stakkars dissa mannfolka.....

oi d va ikkje lite d...
synes d e tungt nok å gå 6-6system (6tima på å 6tima a) bi liksom aldri orntli utkvilt... men 20 tima i strekk...huff....

jaaa...jeg syns så synd på han..sveiser, så det er jo ganske tungt arbeid i tilegg[:(]

hørtes ganske slitsomt ut med 6t på og 6t av oxo da, er jo så grusomt når man ikke får slappet av skikkelig, føler seg så syk i lengden.....

oi så han e sveise? ja d e tungt arbeid d..
har jobba som feskar i et sånn system i 2 år så d e egentli litt gått å slappe a nu.. (hadde æ ikkje kjeda mæ sånn, e litt arbeidsnarkoman)
når man e vant t hardt fysisk arbeid så føle man at man forfaller litt når man bærre trimme sofaen [;)]

er fort for at det blir sånn da ja....
er godt og føle at man faktisk har stått på på jobb på dagen oxo....sover litt bedre da, begynner og merke rastløsheta kommer jeg oxo, det er helt sikkert!

men bare og smøre seg med tålmodighet her ihvertfall.....[&:]

skal du jobbe i svangerskapet i det heletatt?

Back
Topp