Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det slo ut på betennelse på urinprøven idag, men kjenner ingenting. Må gå på penecelin. Noen av dere som har opplevd det? Har kjent det VELDIG godt hvis jeg har hatt UVI tidligere..
Nei, jeg har ikke hatt det. Har også alltid trodd at man måtte ha vondt for å ha uvi, men sett flere her inne som har fått diagnose uvi uten å ha merka noe spes. [;)]
Jeg fikk og sprøsmål om det svir når jeg tisser når jeg var hos legen i går, for de fant noe i urinen min, men sa at det ikke trengte å være uvi heller. Kunne hende at det var litt drit i urineveiene bare[:D](nei...ikke bæsj nei!)
Jeg hadde urinveisinfeksjon sju ganger sist svangerskap og jeg hadde ikke vondt når jeg tisset noen av gangene.
Ikke en gang da jeg hadde nyrebekkenbetennelse gjorde det vondt da jeg tisset, men det gjorde vondt alle andre steder og jeg måtte legges inn på sykehuset og få intravenøs næring og intravenøs antibiotika.
Så, best å passe på urinen og ta penicilin om man får UVI - nyrebekkenbetennelse var verre enn å føde. Helt sant.