hmm

Snart mamma til 2

Flørter med forumet
noen som ikke helt klarer og glede seg enda?
jeg føler at det er for tidlig etter at vi måtte avslutte et svangerskap i januar for at babyen var for syk, er så redd for at det skal skje igjen.
har fått time på kvinnekliniken på rikshospitalet i agugust, så håper alt står bra til:)

Jepp jeg gleder meg ikke over det enda.. De få gangene gleden glimter til, så dytter jeg tankene fort unna.. Tør ikke glede meg enda[:-]

Ikke misforstå, er glad jeg er gravid.. Men tør ikke glede meg over sv.skapet og se framover enda..

Ja, kjenner meg igjen...... Har det på samme måte. Klarer heller ikke å slippe ut gleden. Har harr 1 sa og 1ma på kort tid..... Skal på ul neste fredag, håper å kunne slappe mer av etter det. Om alt er ok da.

jeg oxo syntes det er fint og være gravid:) men jeg kan ikke begynne og se frem over før jeg vet at alt er bra der inne

Elsker tanken på at jeg er gravid, men tør ikke glede meg enda[8|] skikkelig skummelt å ha mistet, men skal på ul om 2-3 uker håper jeg, slapper mer av da, hvis jeg får se at alt er bra[:)]

Jeg gleder meg allerede[:)] men så har jeg aldri mistet før heller da, så kan ikke sette meg helt inn i deres situasjon, selv om jeg VET at sjansen er der... men ja har valgt å heller være lykkelig gravid istedet for å fokusere på å ikke glede meg for mye itilfelle noe skjer,for det trur jeg nesten jeg ikke hadde klart uansett, det som skjer får skje, men før det evt skjer skal jeg være lykkelig[:)] Men igjenn, så skjønner jeg dere som ikke klarer det også veeeldig godt[:)] Og håper dere også snart kan begyne å gleeeede dere masse[:D]

Jeg gleder meg veldig, men samtidig er jeg redd for at noe skal skje. MEN, jeg tar ingen sorger på forskudd, og prøver å tenke positivt[:)] Dette skal gå bra!!

Jeg gleder meg som bare det. Jeg mistet for første gang i påsken. Det var det verste jeg har vert med på noen gang. Men med en fantastisk mann, famile og svigerfamilie og gode venner kom vi oss igjennom det.
Nå smiler vi fra øre til øre og håper at det skal gå bra denne gangen.
Har flere venner som har mistet mange ganger før det har gått bra. Så vi er fulstendig klar over at det kan skje igjen..

Jeg gleder meg noe helt vanvittig! Men jeg hadde et svangerskap etter 1 mann. Jeg holdt gleden tilbake alt det jeg kunne, var livredd for SA hele tiden, til tross for at jeg ikke hadde hatt det før. Tenkte på alt som kunne gå galt. Men da jeg nærmet meg uke 10 begynte jeg å glede meg, i uke 12 ringte vi rundt og fortalte gladnyheten til venner og familie. 2 dager etter aborterte jeg. Jeg tok det hardt, hadde ikke tatt det noe mindre hardt om jeg hadde gledet meg alle 12 ukene i stedet for de 2 siste ukene. Neste svangerskap gledet jeg meg fra dag 1. Holdt ikke tilbake gleden, selvfølgelig ligger redselen for sa baki der, men tankene mine skal ikke være preget av det!!

Gleder meg jeg, men gleder meg enda mer til jeg er så langt på vei at jeg kan slippe gleden helt løs og fortelle det til alle jeg kjenner!!!![:D][:D]

jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer for hver dag som går, skal på ul 24 august for og se om alt ser bra ut. krysser fingrene for det[:D]

Back
Topp