Hmm

snopeguri

Elsker forumet
..nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre... har gått med mensvondt av og på i 4 dager...brystene har vært ømme i over 2 uker (mest brystvorten) men jeg har ingen spotting eller TR ennå. Trodde jeg hadde eggløsning rundt 28 april, men er jo ikke sikker. Jeg har ustabile sykluser, så det er vanskelig å beregne IKM. Lurer på om jeg skal koste på meg en test eller ei? Er vel liten sannsynlighet for å bli gravid med 13 mill i sædprøven... men tenker litt på det likevel...

Får vel gjøre det[:)] Synes det er kjipt med negativ test uansett, siden jeg nesten vet at den vil være negativ...
Men det er noe med det å få vite HELT sikkert.... liker ikke å ta tester, har liksom blitt litt for mange av de blendahvite etterhvert!

Tusen takk[:)] Får se hva jeg gjør.. Kan jo fortsatt håpe littebittegrann[:D]

Hva var dette med 13 og 10mill i sædprøven for noe???
Håper du er gravid snopeguri=))

små mirakler kan dukke opp innimellom likevel vetdu....  var det ikke Somine som nettopp ble gravid når mannen bare hadde 2 levende svømmere....
vi klarte også såvidt å bli gravid for 2 år siden selv om mannen har antistoffer i sæden som gjør at den klumper seg og ikke svømmer dit den skal i det hele tatt...
så mirakler skjer...
hvis du har hatt ømme bryster i 2 uker er jo det et positivt tegn[;)] Pleier du ha det så lenge/ hver gang?
Krysser fingrene for et mirakel for deg eg[:)]

Tusen takk! Jeg har kjøpt en test, ikke turt å ta den ennå[8D]... Pleier å ha litt ømme brystvorter ca 1 uke etter EL, før mensen skal komme...men nå har det vart i 2 uker, og mensmurringene i snart 5 dager! Jeg pleier å ha spotting noen dager før mensen og, men nå er det bare hvit utflod. Blitt lurt av kroppen før, så jeg tror vel egentlig ikke jeg er gravid... Lysten er bare SÅ stor![:D] Ser det er flere på prøverforumet som har blitt gravide på 1 og 2 pp nå, heldig for dem, men føles urettferdig likevel..
Takk for svar og kryssing av fingre!![:)][;)][:)]

Ta testen i morge tidlig du på den første morgenurinen, dersom det er streker så blir den sterkere da, digital får du sikert gravid på i kveld også.

det holder med de sædcellene din man har - det e gflere som har blitt gravid på mindre mengder da, men husk du har unge egg fortsatt så det er håp for at du kan være gravid nå.

masse masse lykke til!!

å tusen takk jenter! Nå blir det nesten flaut når jeg må fortelle at det ble negativt i morgen![:)] hehe... men jeg har altså ikke hatt det slik som dette før, og har jo vært uten prevensjon lenge nå..burde kjenne min egen kropp[:)] 

HOPE: Hvordan fant dere ut at mannen hadde antistoffer forresten??

ORIGINAL: Ivara

Lykke til med testing da [:)]

Håper det har lurt seg inn et lite mirakel.

ORIGINAL: snopeguri

å tusen takk jenter! Nå blir det nesten flaut når jeg må fortelle at det ble negativt i morgen![:)] hehe... men jeg har altså ikke hatt det slik som dette før, og har jo vært uten prevensjon lenge nå..burde kjenne min egen kropp[:)] 

HOPE: Hvordan fant dere ut at mannen hadde antistoffer forresten??

De fant det ikke ut under utredningen, men først da vi var på forsamtalen og mannen avleverte ny prøve der. Det var bioingeniøren som oppdaget det i mikroskopet at svømmerne klumpet seg sånn sammen. Så da ble mannen sendt til blodprøve, og den bekreftet det. Veldig greit for oss å endelig få en grunn siden vi inntil da ikke visste hvorfor vi var barnløse.
(Antistoffer i sæden kan mennene få forresten hvis de har fått et slag/trøkk der nede i ung alder. Mannen min hadde et lite uhell på en isbre i ungdommmen som antakelig førte til dette)

Back
Topp