Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
di siste 2 nette har æ merka om morran at æ har lekt litt fra puppan.har ikke lækt før no..dessutn e dem blitt tyngre å øm.auau..e d e tegn på at d kanske nærme sæ eller?
kanskje, kanskje ikke...... Vet mange som ikke har fått råmelk eller spreng i puppene før etter fødselen. Men krysser fingre for at det er en mulig fødsel.
det behøver det ikke å være - jeg har også begynt å lekke såvidt, og jeg har 17 uker igjen... noen får melk tidlig, noen får det i slutten av svangerskapet, og noen får det først når barnet er født..
jeg lakk litt for noen uker siden, men nå må jeg klemme (faktisk en del) for at det skal komme noe, så jeg tror desverre for deg at det ikke er et tegn.... og håper for min del at det ikke er et tegn, for da må jeg vel vente enda mer...
Heisann! Jeg melker ja! Lekker om nettene også.. Er litt flekker i "puppeområdet" på lakenet. hehe![:D]
Du skal da bare være glad du melker, så er meieriene i gang til babyen kommer. Mat i massevis![:D]