Hmm

bebi

Elsker forumet
jeg var hos legen og tok blodprøver sist onsdag,glemte da og si at vi har katt og om ho kunne sjekke meg for den bakterien to...plamose eller hva den heter.
noen som veit om de sjekker det uansett?er det ikke den bakterien som er i jord og salaten?
skal til legen for sjekk i morra,får høre med ho da..

Toxoplasmose eller hva d heter mener jeg di tar uansett forsto d sånn når di tok blodprøver av meg.. jeg glemte å si d men ringte og da sa di at di hadde tatt den.. men tok over to uker før jeg fikk svar på den... men uansett hold deg unna katte fy og jord vist fu ikkje har hansker på..
Gjør ikkje noe å koze me katten bare du vasker deg etterpå..
er når du tar hendene opp til munnen d smitter smitter ikkje v å bare røre vist du skjønner hva jeg mener..
Har selv mange dyr pluss katt så måtte forhøre meg skikkelig når jeg snakka med legen...

Koz fra meg

ok,det var godt å høre[:)]da er det sikkert tatt.
har hatt katt i litt over et år nå.jeg bruker hansker når jeg er i jord nå,og kattekassa blir ikke brukt nå[:)]er også flink og vaske henda etter jeg har drivi med matskåla til pus og etter klapping[:)]så da er jeg vel igrunn sikker skulle man tro,men vet aldri,syns det er greit å vær litt forsiktig.[:)]

Back
Topp