hmm..

lillemæj

Glad i forumet
hva kan man egentlig se på en ultralyd i uke 11 ?

At det er noe der og at det lever ihvertfall! De ser sikkert om det beveger seg normalt osv..

I uke 11 er jo babyen nesten ferdig utviklet, men fremdeles veldig liten... Du får se en liten baby

Man får se en (nesten) fiks ferdig sprellende baby (om det er liv selvsagt) og hjertet som slår.
Min baby var veldig ivrig og 'sprek' da 'vi' var 11 uker [:)]

du får se en mini baby..
å hjertet som slår...
jeg fikk ul i uke 8 da så jeg en "reke" å hjerte som slo[:D]

Jeg fikk innvendig UL på mandag pga en litt større blødning, og var da 11+5, og fikk se en så og si fiks ferdig baby! Bare den var pittepitteliten! Hjertet slo, og den spratt rundt inni der i sin lille verden! [:D] 
Helt helt fantastisk!

Jeg var på UL 10+4 og så en liten baby som lå og sprellet. Et helt utrolig syn. Ble helt rørt [:)]

både gruer og gleder meg [:)]... vet ikke hvorfor, ingenting tyder på at noe er galt, er bare redd for at det er det.. først ble jeg redd når det stakk så voldsomt i magen, nå er jeg redd fordi det ikke gjør det [8|] tror jeg er litt nevrotisk.. hehe...

ORIGINAL: lillemæj

både gruer og gleder meg [:)]... vet ikke hvorfor, ingenting tyder på at noe er galt, er bare redd for at det er det.. først ble jeg redd når det stakk så voldsomt i magen, nå er jeg redd fordi det ikke gjør det [8|] tror jeg er litt nevrotisk.. hehe...

Jeg tror du er helt normal jeg. Har det akkurat som deg [;)]

godt å vite at det ikke er bare meg [:)]

Back
Topp