xCamillax
Gift med forumet
Jeg er så usikker på om jeg har begynt å kjenne en forsmak på at fødselen er igang.. Har fått beskjed om at rier kjennes ut som menssmerter e.l. Menssmerter har jeg hatt i mange dager...Har i tillegg vært utrolig dårlig i magen, går jo på do å driter(unnskyld ordet!) 5 ganger til dagen, har det noe med fødselen å gjøre? Synes jeg har lest at andre også var dårlige i magen rundt fødselen... Noen som vet?
Jeg synes bare det er så utrolig vanskelig å vite hva som er "noe" og hva som ikke er det... Er tross alt første gang..
Ikke at jeg ikke tror jeg vil merke det når fødselen er skikkelig igang, men det hadde vært greit å kunne tenke at jeg kanskje snart hadde fødsel i vente...UFF, det skal ikke være lett heller [:)]
Er 1 dag på overtid, så det er jo ikke lenge igjen uansett, innen to uker har jeg heldigvis gutten min i armene [:D] Det er godt å tenke på, men dagene er utrolig lange nå...
Men vi prøver alle "triks" vi kommer over for å få litt fart i sakene...Hehe..
Jeg synes bare det er så utrolig vanskelig å vite hva som er "noe" og hva som ikke er det... Er tross alt første gang..
Ikke at jeg ikke tror jeg vil merke det når fødselen er skikkelig igang, men det hadde vært greit å kunne tenke at jeg kanskje snart hadde fødsel i vente...UFF, det skal ikke være lett heller [:)]
Er 1 dag på overtid, så det er jo ikke lenge igjen uansett, innen to uker har jeg heldigvis gutten min i armene [:D] Det er godt å tenke på, men dagene er utrolig lange nå...
Men vi prøver alle "triks" vi kommer over for å få litt fart i sakene...Hehe..