Enda mer luring[emoji29]
Var hos gyn nå, minst 6 uker på vei. Har sluttet å måle hcg etter forrige måling på 1200 (som var ok men lav).
Han fant en "ring" fortsatt, og den har vokst til 6 mm. Det er ganske tykt vev rundt den, men vi finner ikke noe fosteranlegg inni ringen. Det KAN fortsatt komme- har time der om seks dager, og da skal han kunne se noe.
Men han har ikke trua, og ikke jeg heller.
Det er ikke exu; 100% sikkert.
Det er ikke alvorlig kreft heldigvis..!
Det er sannsynligvis blighted ovum, eller blind-egg som han kalte det... altså kroppen tror den er gravid men er ikke.
Jeg ble lei meg- hadde håpet å se et embryo eller til og med et hjerte..! Mem visste jo at dette kan gå galt. Da var det ekstra tungt å ha med mannen, som sa "Jammen det var jo positivt! Ikke gravid utenfor livmor! Og vi skal tilbake!" Jeg føler ikke at vi er i samme verden når han tolker dette slik!! Gyn svarte meg også på spm om hva vi gjør hvis dette ikke utvikler seg, og jeg ikke blør. Da blir det først stikkpille, og hvis ikke det da kommer ut, blir det utskraping i lett narkose hos ham (tror jeg). Jeg ble helt matt og ute av meg da han sa det... for jeg er så redd, og så lei av narkose og at dette ikke går...
Og som sagt- til tross for dette, var mannen min positiv!! Tommel opp!! [emoji33]
Tror ikke han skjønner hvordan jeg har levd meg inn i dette og håpet, og at dette skjer i MIN kropp og at det derfor er svært tungt å forholde seg til alle usikre holdepunkter nå.... jeg ser jo fremover, og er realist. Han mener jeg bare er negativ.
Jeg er redd for at dette forsøksgreiene skal ødelegge mer enn her og nå, men også fremtiden vår...
Vil egentlig heller ha med meg min beste venninne neste uke, og det sa jeg til ham[emoji174] Jeg trenger en som forstår at dette er supervanskelig!! Men vil jo at vi skal være sammen om dette for alt i verden[emoji173]️