Hmm.

kailin

Glad i forumet
Vet at det er normalt med brunlig spotting 1 trimester altså, men herlighet så engstelig man kan bli.. ner spotting i dag, og nå litt mensmurring også.. drit redd for SA selv om jeg er frisk å under 30, uten å hatt SA før, så har jeg en dårlig magefølelse denne gangen.. hvorfor spotter man? Finner ingenting på nett! :(
 
Vet at det er normalt med brunlig spotting 1 trimester altså, men herlighet så engstelig man kan bli.. ner spotting i dag, og nå litt mensmurring også.. drit redd for SA selv om jeg er frisk å under 30, uten å hatt SA før, så har jeg en dårlig magefølelse denne gangen.. hvorfor spotter man? Finner ingenting på nett! :(
det er såå mange forskjellige grunner til å blø/spotte litt tidlig.. polypper på livmortappen (tror jeg det er), skjøre slimhinner i skjeden, blod oppsamling og blødninger/spotting som ingen finner svar på..

jeg spottet brunt og litt friskt 7 dager etter innsett, vi har hatt fryseforsøk ivf :)
og så begynte det igjen på søndag og har vart siden.. her varierer det veldig! blør litt friskt, kan komme litt i truseinnlegget.. en del på papiret og andre ganger er det ingenting.. veldig spent på om dette går den riktige veien :)
fikk gravid 3+ i går 4+0 (14 dager etter innsett) tok hcg blodprøve i går og skal ta en ny en i morgen..

har du spottet noe mer?
 
Hm. Men kan det ha en sammenheng med at jeg spotter vanligvis uka før mens også? Var jo samme med første sv.skap for 3 år siden, da spotter jeg brunt hele første trimester.. håpte jeg slapp unn denne gang men neeeida, samme som sist.. sporter brunt, heldigvis ikke rødt.. !*bankibordet*.. det er ikke mye men nok til bekymringer.. tenkte å ta en ukesindikator på lørdag, da er jeg 5 uker.. så får jeg ts en ny en uke senere eeller to, om jeg fortsatt spotter .. men virker som det kommer mer når jeg er i aktivitet, så vil jo helst ligge i ro bare, hehehe.. vanskelig md 3 åring i hus:p heldigvis langfri fra jobb :-)
 
Det kan det være! Er ikke så god på slikt :p finner mange tråder der det har gått bra, siden jeg spotter/blør litt selv :D er gravid til det motsatte er bevist :p
 
Det kan det være! Er ikke så god på slikt :p finner mange tråder der det har gått bra, siden jeg spotter/blør litt selv :D er gravid til det motsatte er bevist :p


Ja, jeg finner mange tråder der det ikke har gått bra også..menmen, det skjer det som skjer tenker jeg.. bare utrolig travelt å spotte for psyka og også det fysiske.. lite gira på sex for å si det sånn, i redsel for å trigge en SA f.eks.. o.l .. :(
 
Back
Topp