hmm!?!

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Begynnte i jobb igjen denne uka, og synes det hva godt på mange måter. Fikk not til rettelagt arbeid som: at eg begynner en time senere og 2 dager i uka slutter eg ein time tidligere. Snakka med ein kollega i dag å sa at det hva litt dårlig tilrettelagt siden eg går hele dagen. Når eg kommer hjem fra jobb er eg gåen i ryggen å krønkler meg øve alt i huset. Skikkelig ille egentlig. Kollegaen min hva enig med meg at jeg burde få lov til å sette meg mer i arbeidstiden når eg verker slik som det eg gjør. Leste tilfeldig på nettavisen i sta om nettopp dette å fant ut at eg har rett på så mye mer tilrettelegging enn det ef har fått. Burde jeg ta dette opp med sjefen å risikere å tilbake at da må jeg sykemelde meg, eller skal eg la det gå tieg ikkje klarer mer? Føler eg står mellom stokk og stein her nå, å kjmpe dårlig behandlet! (Jobber på skole, så springer fra undervisning til undervisning, samt vakter i friminuttene, da alle 3.)

Du burde i da minsta få sleppa vaktene i friminutto.....
Ta ein prat med sjefen. Håpe dei kan terettelegga da sånn at du ikkje e totalt utsleten når du kjeme heim frå jobb.
God bedring og lykke til :)

Back
Topp