KajaSH Glad i forumet 29 Aug 2013 #1 På appen min står det nå at jeg er i svangerskaps uke 6 og i parentes står det 5+0? Skjønte ikke det jeg:/ Noen som vet?
På appen min står det nå at jeg er i svangerskaps uke 6 og i parentes står det 5+0? Skjønte ikke det jeg:/ Noen som vet?
Nickname92 Andre møte med forumet 29 Aug 2013 #2 Det betyr at du er i svangerskaps uke 6, 5 uker + 0 dager, altså 5 uker eg gått og du er i den 6
KajaSH Glad i forumet 29 Aug 2013 #3 Nickname92 skrev: Det betyr at du er i svangerskaps uke 6, 5 uker + 0 dager, altså 5 uker eg gått og du er i den 6 Klikk for å utvide … Så vis nogen spør e er 5 eller 6 då?
Nickname92 skrev: Det betyr at du er i svangerskaps uke 6, 5 uker + 0 dager, altså 5 uker eg gått og du er i den 6 Klikk for å utvide … Så vis nogen spør e er 5 eller 6 då?
S supersweet Blir kjent med forumet 29 Aug 2013 #4 Du er 5 uker på vei Men du har startet den sjette uken. Men sjette uke må jo bli ferdig før du kan si du er 6 uker på vei
Du er 5 uker på vei Men du har startet den sjette uken. Men sjette uke må jo bli ferdig før du kan si du er 6 uker på vei