Hmm..

Varla

Elsker forumet
Mailykke <3
Etter å ha lest at de billigtestene var dårlige gikk jeg, sambo og jenta på apoteket i dag. Kjøpte a1 test. Den viste svak svak antydning til en strek. Jubler ikke helt enda. Men håpet er der. :)

Du er gravid, strek er strek ;) mine første billigtester var kjeeempe svake! gratulere :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer med spire i magen <3

Jeg syns den ikke var veldig sterk heller akkurat. Hehe. Må nok ta en til om noen dager, siden jeg har en test igjen. Bare for å være heeelt sikker. Ifølge termin kalk på bv har jeg termin 9.mai 2014. :-) men jeg blir ikke overrasket om ungen kommer før. Da jenta mi komm nesten 3 uker før termin.

Gratulerer!

Gratulerer :D

sniker fra januar den streken var mye tydligere enn på min a1 ^^ og jeg er 22 uker på vei gratulerer med liten spire i magen

Gratulerer! Den er positiv :)

Etter å ha lest at de billigtestene var dårlige gikk jeg, sambo og jenta på apoteket i dag. Kjøpte a1 test. Den viste svak svak antydning til en strek. Jubler ikke helt enda. Men håpet er der. :)

Du er uten tvil GRAVID!!!!! Hvormange dpo er du?
Eg tok en test 11 dpo, og den var suuper svak, trodde nesten det bare var noe eg innbilte meg :P Testen eg tok 13 dpo, var fortsatt litt svak, men var blitt streke enn den forrige, så det var jo eitt tydelig tegn. (Det er den testen eg har som profilbildet.) Eg reiste til legekontoret for å få tatt en HSG blodprøve og for å vere heilt sikkerm sleit litt med å tru på det :P Hehe. Men var jo gravid ;)

Eg kan trygt sei GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

Takk takk. Skulle hatt tr i går. :-) satser på at hun ikke kommer. Hun har ikke vist seg enda. Så forventer at spiren blir der i en 9mnd tid. :-)

Back
Topp