Hmm

Mamma2013

Gift med forumet
Emma har begynte å våkne hver halvannen time om natta i det siste, har tenkt at det er fordi hu begynner å trenge mer mat, så er på vei til en hel porsjon med grøt dagen, og litt grøt og pupp på kvelden. Men i går lå jeg med henne i senga vår til hu sovnet og lot henne ligge der til vi gikk å la oss. Når jeg prøvde å flytte henne over i egen seng, våknet hu og ville ikke, så ammet henne til hu sovna, men ville fortsatt ikke sove i egen seng. Lot henne da sove i vår seng, og da sov hun natten over(!!). Mulig dette bare er tilfeldig. Men hu fikk hvertfall mange timer sammenhengende søvn, det gjorde jeg også, men nå er jeg stiv som en stokk og vondt overalt fordi jeg har ligget anspent hele natten..
Håper hu sover natten over i egen seng snart, begynner å tære på kroppen at jeg har fått maks 5 t sammenhengende søvn uten baby ved siden av på snart 6mnd.

Ble litt langt dette, men..

Her sover hun også best ved siden av meg! Bruker å amme i søvn i senga vår jeg og, og ikke alltid jeg får flytta over så da ligger hun til jeg går å legger meg (kjæresten jobber stortsett bare natt) Er ikke bestandig hun vil ligge i senga si, begynner å kave å vekke seg selv.. Så vil hun ha flaske 1-2 ganger hvis hun sover i egen seng, men sammen med meg er det nok å bare puppe litt (har lite melk)

Men nå er jenta vår ekstremt kosete og trenger mye nærhet!

*mobil app*

De fleste sover best nær mamma. Dette er instinkter hos små barn - er de borte fra mor, og spesielt når de skal sove, blir de urolige.
Mitt tips til deg: legg deg på dagtid og hvil deg når du kan. Det kan bli lenge til du får netter som du drømmer om...

*mor til 2-åring og gutt på 5 mnd*

De fleste sover best nær mamma. Dette er instinkter hos små barn - er de borte fra mor, og spesielt når de skal sove, blir de urolige.
Mitt tips til deg: legg deg på dagtid og hvil deg når du kan. Det kan bli lenge til du får netter som du drømmer om...

*mor til 2-åring og gutt på 5 mnd*
Quoter deg på den! Vi er stort sett våkene fra 0500 og når vi har de dagene sover jeg på dagen når W sover.

Back
Topp